IDd dat vind ik zo hard zuigen.. En dan hameren ze zo hard dat punkbuster alles eruit filtert... Het is alleen maar erger geworden :\
Mm ik heb er eigenlijk weinig last van, maar je kunt om cheaters te vermijden beter in leased-official servers spelen, in plaats van us army officials..
Hette die toevallig GoT_Ownt ofzoiets Die zat namelijk bij ons te hacken schoot gewoon iedereen terwijl die rende neer
W00T clan is ook hackers clan, en ECKO ofzo. Gister van honor 43 terug naar honor 41 gegaan omdat ik die cheaters liep te teamkillen ^^ iets van 2000 roe. Ben het spel een beetje zat teveel cheaters. Ik speel nu bijna alleen nog maar op ESB servers, dat zijn mpcheat changeclass enabled servers, waardoor je dus alle wapens kan kiezen die er zijn (pistol/sniper/shotgun/sf/etc etc) Das nog wel lollig, enige nadeel zijn alle RPG/AT4 n00bs...
Hoe haal ik nou die fucking MOUT training ik haat dat echt ik kan gewoon niet verder. En de andere trainingen openen ook niet.
Ik doe wat er gezegd wordt in de MOUT training (laatste basic) dan gaat ie niet verder (schijnt een fout te zijn). Alleen door die fout kan ik niet verder spelen want hij laat me dan ook niet toe op een server omdat ik de basic training niet af heb gemaakt.
zijn er mensen die een clan willen voor americas amry? onze clan heet Dutch Wargods en het is net opgericht. nu moeten we alleen nog mensen hebben voor de clan. voor meer informatie en/of vragen: www.freewebs.com/dutch_wargods of mail jamesbond007jamesbond@hotmail.com
Doe ik net Pipeline SF, ben ik op assault nog als enige over tegen 6 def. Kill ze allemaal, kicken ze me eruit omdat ze denken dat ik cheat ! Voortaan ga ik wel slecht spelen dan
Een hele poos terug speelde ik dit spel bij een maat van me. Toen ik eindelijk aan de beurt was liep ik een beetje doelloos rond te zwerven met een geweertje. Toen ik iets zag bewegen aan de horizon schoot ik er een paar keer op, en ineens komt er in beeld "You killed (xxx)!". Haha. Die gast weet niet wat 'm overkwam.
Ik heb het ook maar eens gedownload. Maar, steeds al ik een training haal, deed hij het, en ging ik rustig naar volgende training. Maar nu, naar die medishce training, geeft die bitch opeens een UNKNOWN ERROR als ik moet inloggen. weet iemand hoe dit komt? (Gaat om de MAC versie, op de PC versie heeft hij deze error al na de 1e missie)
k ben weer begonnen met het spelen van dit GEWELDIGE spel heb ff een weekje bridge crossing gespeeld nu ff collapsed tunnel w00000000000000t @hutkofer medic zijn is nix aan man ... beter verdergaan met SF training ..
Ik ben TOTAAL VERSLAAFD aan Urban Assault druk bezig met m`n aantal kills record te verhogen daar tot nu toe is het 20 kills in 7 rondes wel veel n00bs daar maarja [plaatje]http://img.photobucket.com/albums/v58/BadassNL/aa.jpg[/plaatje] mijn hoogste ooit is 34 of 33 ofzo op Weapons cache
offtopic: gek dat dit eigenlijk in 'PC Hardware, Software & Internet' staat... dit is toch een spelletje?