Tja het is óók software. Ik ben zelf een héle lange tijd verslaafd geweest aan AA, maar als ik eenmaal een keertje vroeg dood ging, ging ik steeds wat anders doen (Alt+Tab).. Als ik dan weer terugkwam was het nieuwe potje meestal weer begonnen en was ik al weer dood Maar is wel een uitdagend spel. Aan te raden als je t nog nooit gespeeld hebt.
die map heb k nog niet echt goed gespeeld, k snap em ook nog niet echt en hij lagt echt veel bij mij, maar dat ligt aan mn oude comp
Ik doe hem nu alleen maar het word vooral leuk als je alle routes enzo kent Ik speel hem helemaal lagvrij dus das wel relax
Ik had dit spel gedownload en toen begon ik met trainingen, maar der zat een bug in ofzo want ik kwam niet voorbij de flashbang oefening.
Mout training is dat. Sommige mensen hebben dat. Maar als het goed is is de volgende training gewoon available dus kan je gewoon met de volgende verder gaan.
Mwah, Bridge is gewoon de beste map IMO ... lekker simpel en heeft alles wat je nodig hebt, long distance en close combat Collapsed Tunnel komen veel Nederlanders
Ik vind Pipeline één van de beste levels. Mwah heb niet echt veel andere gespeeld. Bridge vind ik niks want ik hou van rushe en bij bridge wordt je dan elke keer gesnipet . Urban ass laatst gespeeld, ik heb ook lag op die map beetje raar.
Niet zo hoog. Kijk ff op americasarmy.com, staat het wel. Heb het ook een tijd gespeeld, nu niet meer, maar krijg er wel weer zin in. Maar ik ga altijd zo snel dood, en dan heb ik geen zin meer
Je moet gewoon ervaring opdoen bij levels. Als je dat hebt...weet je waar de e's komen(enemy's) en weet je waar je moet gaan zitten. Ik heb nu een handvol levels(MOUT, Bridge, Bridge s.e., Pipeline, HQ raid, SF Hosp, Mountain Pass, MP S.e., SF Oasis, Urban assault waarbij ik dit weet. Me nickname (indien je aaotracker hebt) is [^elektroniq^[!]
Ik heb nu bijna alle trainingen gedaan. Maar ik kan de Avanced Marksmanship training niet doen. Ik heb toch bij de basic training (de eerste met die poppetjes schieten) Expert gehaald (dus 36/40 raak). In het stukje tekst bij de Avanced Marksmanship training staat ook dat je Expert moet halen om deze training te kunnen doen... Waarom kan ik dan nog steeds niet die training doen?
Probeer eerst ook de SF te halen. Volgens mij was die ook nodig daarvoor.(als je die nog niet hebt gehaald)
Vreemd, het zou wel moeten kunnen. Kan me wel herinneren dat dit een bug was, maar het is alweer lang geleden dat ik dit speelde. Kijk anders op het forum van www.americasarmy.com daar staat vast wel iets!
ik ben m nu aan t downloade (had ene keer eerder gestart lang gelede..maar toen hadde we geen ADSL ) en dan als ik een beetje heb geoefend, wil ik wel tege jullie hee