ik zit nog steeds met hetzelfde probleem (zie hierboven) ik heb me opnieuw geregistreerd maar het drukken op log in/log out heeft geen zin, hij regeert gewoon niet.. vet vaag.
als je parachute springt moet je op ongeveer 3/4 van de daling op Je Action knop drukken (default E) niet op de helft want dan hou je net voordat je land op met remmen en pleur je te pletter
op Welke servers spelen jullie ? hebben jullie vaste servers offf ? zoek ik jullie een keer op et kan ook wel via tracker en al die shit maja ik weet al die sites niet precies om te zoeken
je kan mensen via www.aaotracker.com vinden en nee ik heb in iedergeval niet een vaste server zit of bij brige crossing, brige se, of weapon cache maar zit wel altijd in een honor server greetz
jaah dat is indd vet vaag want ik had het giseravond ook maar vanochtend deed hij het gewoon weer zegt hij niet iets van worng password of uhm een andere fout doet hij het gewoon niet ? dus dat je niet kan klikken
heey mijn ingame naam is -={EKS}=-Terro[NL] kijk en voeg mij maar toe op aaotracker en vo ajaxman heb ik denk ik een oplosiing typ je naam+paswoord goed in en klik een keer op log in dan ben je gewoon ingelogd en kun je gewoon spele en eks is recruit nog steeds tijdelijke url: www.freewebs.com/europeankillersquad
halo nerd ik wil wel bij jullie clan maar moet ik eerst training halen en heb je perse een headset nodig want die heb ik niet btw heeft iemand van jullie de antwoorden van die toets
Ik wil de mensen die recruiten niet afkraken maar als je echt goeie spelers in je clan wilt maak dan wel (of probeer tenminste) een mooie site. Als ik gevraagd word voor een clan vraag ik de URL van hun website en bekijk ik die een website zegt veel over een clan en dus moet die gewoon in orde zijn. en dus niet zwart met een paar links bovenaan in het blauw blauw op zwart niet bepaald handig..... ik merk dat veel Goede spelers erg op de site letten omdat dat gewoon een stukje van de image van een clan weergeeft je hebt ook al veel sneller de neiging om een clan te joinen als hun site er professioneel en clean uitziet Dat moest ik even kwijt
als je het over mijn site hebt ik heb geen blauwe letters maar rode en dit is pas mijn eerste site en ben er nog niet zo goed als jij het beter kan be myn guest
andwoorden kan je ook op mijn forum vinden hier heb je een link http://www.8bit.be/phpbb/viewtopic.php?id=blueprint&t=17239 greetz
Of je probeert gewoon om in een server te komen wil meenstal wel tenzij de servers er natuurlijk uitliggen.