Weet iemand hoe je zelf kunt hosten? Ik kan dat echt nergens vinden ik wil graag met een vriend van me gewoon samen oefenen...
weet je dan miss ook hoe je dan admin kan spelen als je dat programma hebt gebruikt want ik snap niet hoe je dan wapens kan veranderen
Ja ik heb dat programma voor het laatst een jaar geleden ofzo gebruikt Eeeeuhm Kun je in dat programma geen admin naam enzo ingeven en password dan kun je "denk ik" via een iets andere code inloggen via je console ofzo kweenie precies hoe dat zit
jaah klopt ik kan ook wel als amdin inloggen maar ik kan maar geen wapens veranderen joh snap er niks van
Ik weet alleen de cheatcode ervoor als je zou willen dat iedereen elk wapen kan kiezen zou je dus cheats aan moeten zetten mpcheat changeclass "en dan de class die je wilt" anders weet ik het ook niet
nee dat bedoel ik niet je zit weleens in een server en dan komt er een admin en dan geeft hij ineens iedereen een wapen of zo dat bedoel ik
oke ik heb een router dus ik heb een bepaald ip adres maar meerderre mensen met een router hebben dat ip adres dus kan ik gewoon zo'n server op mijn ip adres zetten of gaat er dan iets helemaal verkeerd
weet iemand hier iets over ??????. dan kan ik een server maken een met pass die ik dan aan jullie vertel, dan kunnen we er op oefen.
Denk niet dat dat kan, als je een server wilt hebben moet je er 1 huren op www.goamericasarmy.com ofzoiets ....
Hmmm ik heb van al dat server shit geen verstand...niet veel tenminste Jammer man......alleen wij op een server is Gaaf.... Als het je gelukt is dan METEEN zeggen
je hoeft niet te huren volgens mij hoor. net als bij MTA (gta online) gewoon via een kladblok word je server er in geplaatst. en misschien weet halo_nerd het,uit wat ik begrijp heeft hij ook een server, dus halo_nerd moet je er een huren of hoe zit dat.
Je kan zelf een servertje "opzetten" vanaf je eigen pc (bijv. HAOM (Hydra's Army Operations Manager), dit heb ik zelf ook op m'n pc staan, je kan dan gewoon allerlei dingetjes instellen zoals tijd, aantal rondes en waarschijnlijk ook wel wapens enzo, ik heb het zelf nog maar een 1x gebruikt om schreenshots te kunnen maken). Je kan natuurlijk ook een server leasen bij goamericasarmy.com (je kan nu ook eu servers leasen, lekker lage ping ) dat gaat volgens mij van 5 tot 8 dollar per slot (minimaal per maand
als ik dat HAOM gebruik kunnen bvb. fear en dutch_badass dan op die server met mij speln via het internet
Heeft iemand misschien de antwoorden van de Special Forces test ??? Ik kan em maar niet halen, en mn clan speelt vaak SF maps en dan moet ik met die kut wapens gaan spelen ... Iemand? Please ..
heb niet echt de antwoorden voor je, iets wat je wel kan doen (heb ik ook gedaan) is aantekeningen maken (en nee dit is geen grap), ik kon em steeds ook niet halen, dus pak er een blaadje bij, en schrijf wat dingetjes op (oa info over die voertuigen aan de muur en wat die gast te vertellen heeft). Die antwoorden kan je vast wel via google vinden als je wil cheaten
Ja k heb ze net gevonden.... voor degene die ze willen: Spoiler Hint: Special Forces test answers: First set: B, B, C Second set: A, A, A Third set: A, C, D Fourth set: A, D, B Fifth set: B, C, B Hint: Medic test answers: First set: A, A, A, C, C, B, A, B, D, B, A, E, A, C, C, A, A, D Second set: B, B, A, B, C, D, A, C Third set: B, D, B, C, B, B, B