ja als jij met HOAM een server maakt kunnen mensen op de server die jij met jou PC host spelen... Het ligt aan jou verbinding hoeveel mensen erop kunnen spelen dacht ik.... Bij mij konden eerder iets van 8 mensen ofzo......genoeg voor clanmatches als er teveel mensen op komen gaat die Laggen jij kunt gewoon instellen hoelang je wilt dat rondes duren.....hoeveel rondes er gespeeld worden....etc etc en zodra jij hem hebt opgestart kan bijvoorbeeld ik in m`n console typen.. open 000.00.000.00 <-----jou ip daar
jah je kan indd met HOAM een server maken bij AAO maar als je computer uit staat is de server ook weg en je kan ook alles instellen naam wachtwoord je kan er admin spelen( weer nog niet hoe dit moet) hoeveel mensen er in kunnen enzo voort je kan HOAM downloaden op http://www.aafiles.com/ greetz halo nerd
Kan niet, je moet marksman worden om te kunnen spelen ... Dus ff doorzetten, en probeer zoveel mogelijk targets te knallen zodat je ook met een sniper kan spelen succes! by the way, hoe meer trainingen je haalt, hoe beter voor je scores en skills ...
Ik snap niet dat zoveel mensen hier zo`n moeite met alle trainingen hebben.....zo moeilijk zijn ze nou ook weer niet
haha thnx maar heb het spel nog niet eens geinstalleerd heb em alleen vroeger gespeeld maar kwam niet verder bij de trainingen
Het is ook niet zo heel moeilijk, als je de marksmanship niet kan halen moet je ff proberen of je de mouse sensitivity lager zetten. en natuurlijk de z knop gebruiken om te richten (Aan het begin gewoon 1 keer z indrukken en daarna naar beneden muizen zodat je zeg maar over je rifle heen kijkt zo kan je beter mikken en het scheelt wat tijd).
oke mensen ef overleg over het passworrd voor de, XBW pratice server (waar de gasten hier dus op kunnen spelen) oke kies uit. XBW XBWWAR WAR oke als je er een goed vind PM me ef of zet het gewoon hier op het forum. maar mijn comp staat niet mega vaak aan want ik moet ook naar school en al die zooi.
mensen ik probeer het ook te dounloaden ,, maar het lukt niet ? te traag internet .. ik ken iemand die het wel heeft kan hij de setup op een cd branden en dat ik hem bij mij er op zet ??
XBW Als ie online is laat het ons weten, kom ik meteen spelen .... En die spoiler maak je zo Spoiler ... [*/spoiler] maar dan zonder die * op het laatst Oh en geef de server IP ook meteen, hoeven we niet steeds te zoeken
Ja zodra die klaar is geef dan deze dingen door -IP -Password -Tijd omdat ie dus niet altijd aan kan enzo ook de tijd ff zeggen En ik stem dat de server de map Weapons Cache moet draaien
@ niekjeeh: ja dat kan gewoon. eigenlijk moet iedereen dat gewoon doen zodat je niet opnieuw hoeft te downloaden als er iets gebeurd. goed idee van die server, ben benieuwd! edit: XBW als password is het best
Er gebuert niks kan er nie op of wat dan ook komt vast omdat ik een router heb miss. kan iemand anders het proberen.
Heeft iemand al de beta versie 2.044 ? Echt fantastische nieuwe SF maps! En je kunt nu ruiten van auto's eruit schieten, er zijn nieuwe animaties als je wordt gekilled en de wapens zijn veranderd etc etc echt vet!
Hehe wat denk je dat ik gisteravond aan het doen was Die nieuwe maps zijn echt vet en supergroot! Er zijn nu ook strykers, je weet wel van die convoy's met een grote gun op het dak, daar kan je nu inzitten en dan de objective beschermen, jammer dat jem niet kan besturen enzo ...