Okay, moet je wel een paar dingen doen. Eerst download je het programma ABC Torrent: http://aleron.dl.sourceforge.net/sourceforge/pingpong-abc/ABC-win32-v2.6.6a.exe Daarna als je die hebt geinstalleerd, klik je op deze link: http://66.90.75.92/suprnova//torrents/1763/aao_patch_200to2044.torrent Je moet een tijdje wachten, want in het begin gaat het sloom, maar na zon 5 minuten gaat je download snelheid meteen omhoog... Maar het beste wat je eerst kan doen is een kopie maken van je AA map in program files, want dit is de beta versie en daarmee kun je nog niet op de normale maps spelen, alleen op de nieuwe SF maps ... dus maak je een kopie van de map en installeer je patch 2.044 op de kopie zodat je dan 2 versies op je computer hebt, 2.00a en 2.044 ... snappie? Maar ik denk niet dat er een server is om op te spelen voor jou, er waren er gisteren heel weinig, misschien dat je eerst beter kunt wachten tot de officiele patch uitkomt. Of je eigen home server erop draait, zodat wij ook mee kunnen spelen .
en die eerst link zegt die dat die hem nie kan vinden. dat die hem nie kan lezen om precies te zijn. en mensen ik ga toch maar weer met die server klooien om hem aan de praat te krijgen,maar bij haom moet je dan bij 'manual ip Overide je eigen ip invullen??
Hmmm.....ik wil je niet bang maken ofzo maar volgens mij kan je ook je account kwijt raken als ze erachter komen.....
waar achter komen?? en hoe kom je aan die download,gewoon gevonden of van een forum waar jij lid van bent?? en hoe zeg je engels in het engels?? zeg dat altijd verkeerd. en wie heeft er nou antwoord op mijn vraag waar moet je bij de HAOM de IP invullen. want dan kan de XBW server geopend worden.
maar op die 2.044 kan je via het spel een server maken maar daar snap ik niks van. en als je me nu nog een ding verteld krijg ik die server aan de gang er staat dar er een config aan geassingd moet zijn of zo iets waar staat die.
laat maar zitten iedereen die naar de server kan komen. edit: kan toch nie ef een uitlegop het internet zoeken.
Je moet natuurlijk wel een server maken voor versie 2.0a en niet die nieuwe onofficiele he *) maar das logisch eigenlijk wel he
ja dat snap ik Spoiler ik ben hues niet dom hoor ben dan wel 12 maar niet dom zo dat moest er ef uit oke mensen maar ik mijn best gedaan maar met de hulp van halo nerd is het niet gelukt soory mensne