aa iedere keer als ik een game wil joinen komt er te staan dat een 1 of andere punk nog wat moet enablen/of disablen en dan kenk niej meej doen weet iemand wat er aan de hand is ?? alvast bedankt
moet je volgens mij bij de filter punkbuster aan zetten of kijk dan maar ef waar die staat dan aanvinken
Ga naar deployment ... dan zie je rechtsonder ENABLE PUNKBUSTER ... Daarna ff PC restarten dan werkt alles perfect
Ik speelde dit spel eerst niet meer omdat me account was gereset, waarom weet ik ook niet, maarja ik heb weer even wat trainingkjes gehaald en het blijft een vet spel alleen die special forces zijn best moeilijk, iedereen heeft veel betere guns daar en die maps zijn echt groot :|
Tip: de testantwoorden staan een paar pagina's terug Probeer de volgende oefening voor SF maar nadat je die test hebt gedaan ... POEPENNN!!!!
In game : Druk op Tab en dan typ je in: OPEN (IP adres van server) Menu: druk je 2x op ESC ... kom je bij het zwarte scherm enzo.. doe je hetzelfde als INGAME
Weet niet wat het is maar bij mij gaat er niks verkeer dus zal wel niet en dat je niet kan plakken is ook dom
Wat vinden jullie zo leuk aan dit spel... Ikv idn het maar een slecht spel... Vind Ennemy territory vetter!!
Gadverredamme ET was echt zo verschrikkelijk saai en inhoudsloos ... AAO is veeeeeel uitgebreider .. Of je bent gewoon een watje ... WATJE 2.1 over 10 minuten binnen