ik weet niet of je hem al heb maar ik haal hem altijd hier vandaan armyops-tracker is ook wel een handige site, je kan er namelijk zien hoeveel honor je al heb en hoe lang je al online speelt Dit zijn mijn statistieken , als er iemand anders is die zich ook heeft aangemeld plaats dan ook ff je stats
Ik heb het vandaag de hele dag online gespeeld. Heerlijke maps, goede teamplay enzo. Afijn: Ik was dus met twee perfect uitgebalanceerde teams aan het spelen, echt super potjes zoals het spel bedoeld is. Joint er een cheater.Onder andere cheaters zijn voor mij de reden dat ik bijna nooit meer online speel. Gelijk dus gestopt met spelen BAH Nog een punt bij Halo's totaal: geen cheats _o_
Hij ging maar niet dood. We stonden daar met 4 man te verdedigen (is kaart met dat riool/tunnels) 2 man liggen, 2 erachter bukken enzo. Wij met zn allen op hem schieten, hij bleef gewoon staan, heeft ons allemaal afgemaakt. Later bekende hij het ook. In zn naam stond iets van matrix. xn clan ofzo.
ik denk dat ik 'm maar effe opnieuw ga downloaden ik heb volgens mij nog een account waarin ik alles gehaald had (op uitzondering van de add-ons vanaf maart ofzo...) maar die moutain pass, bridge, en sommige nachtmissie's zijn echt zoooo vettig
Misschine staat het ergens onder options? Ik heb wel problemen met mn geluid, als ik zelf schiet begint ie te kraken, ookal staat ie niet hard.
hey wie heeft er zin in een potje AA? mijn nick in AA is Kaliet enne ik zit vaak in de Radio Tower map, die in de woestijn, als iemand wilt moet ie effe zeggen in welke room die zit, kom ik ook ff
als ik online wil gaan en een server heb aangeklikt dan krijg je zon apart schermpje en blijft hij steeds staan op connecting
AA! Daar doe ik ook al een tijd aan! Nick: Hellifax. Levels:Bridge, Swamp, Weapons Cache. Samen met een vriend(Stefun)zitten we in de clan {Compound}.
Ik speel AA (1.9) dus ook maar k heb een probleempje en misschien heeft iemand anders dit probleem ook (gehad), bij het opstarten van het spel krijg ik de volgende melding: No Label OS: Windows 98 4.90 (Build: 73010104) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 750 MHz with 255MB RAM Video: No Video Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file History: UObject:afeLoadError <- UObject:taticLoadClass <- InitEngine Ik snap hier echt niets van, eergisteren deed ie het nog gewoon goed en nu geeft hij elke keer deze melding, k heb net de nieuwe detonator geistalleerd, en er is niets veranderd.....
Jaja America's Army .... Nick: [Honor]-Veggie Honor: 42 Maps: Swamp Raid, Bridge (SE), Mountain Pass ... Heb wel veel lag sinds 1.9 ...
jaja dan komt huub: Nick: Mr`Huub`M Honor: 7 *) damn...ik weet niet hoe dat met mij zit maar kheb maar 7 honor bwhaha, een nee ik ben niet slecht...volgens mij ben ik iets te fanatiek met de granaatjes en raak ik wel is een teammate... ach lkkr boeiend, het gaat mij om de lol