Je verdient honor door enemies, leader en mission. Dus door tegenstanders te fraggen krijg je per frag 10 punten, als je leader bent en je wint dan krijg je punten en als je wint krijg je punten. tot de 20 moet je 1000 punten halen per honor point daarna is t volgens mij 1500. Ik heb 17 honor points (nick= [PAWS] The mailman)
Je kan em overal gratis downloaden, nvidia.com bevoorbeeld (snelle server) ... En door medic te zijn ... Mensen healen ...
k moet medic school nog halen, Me nick is Ice_NL en me honour is 31 geloof ik, ik moet alleen nog ff wennen aan die nieuwe interface van 1.9 want die is echt 3x niks vind ik
ik hebbet tot 1.6 gespeeld, ben toen uit de clan gegaan, ik vond er geen fuck meer aan, bij de meeste games heb je een gezellig sportief gedrag onderling. bij AAO komt er te veel rasistisch geblaat naar voren en eindigen veel games inruzie. het is wel een rete goed spel.
bij fileshack moet je geloof ik wachten als je naar de officele site gaat ken t ook. www.aafiles.com daar ken je ook plattegronden downen voor je team tactic en een vertalertje van de vijand, volkomen nutteloos maar wel rete gaaf
Tjah dat is het nadeel als je bij official servers speelt, ik speelde altijd bij een paar leased servers, zaten veel goeie vrienden van mij en daar speelden wij dan bijna elke dag ... en bij de leased servers komen minder noobs en irritante mensen dan bij de officials .. want de leased servers hebben admins "het zal aan mij liggen hoor.. maar het spel is gratis en de patches kosten geld.. lol.." Nee hoor, patches zijn ook gratis ... je moet gewoon naar 3dgamers.com gaan of goed zoeken ....
jah maar dat klote spel doet het niet bij mij en ik heb em al 4 keer geinstalleerd en veggie geef mij nu eens een goeie site
Ik?? Uhh www.3dgamers.com Anyway, als iemand ff een potje wil spelen hier is mn nick: [Honor]-Veggie ....
Woow, wat een goede reacties, ik ben hem nu aan het downen, ik hoop dat de mensen dit nog spelen, dan wil ook wel eens tegen jullie spelen, als ik online ben
America's Army 2.0 komt vanacht uit! ik hoop dat ie het dan bij mij doet, want bij de andere versies geeft ie een foutmelding
2.0 is nu uit ik ben hem super langzaam (lees: met 25 kb/s) aan het downen. zie www.americasarmy.com voor info over special forces die in 2.0 zitten.
Ik heb wel alle dingen (soals: medic training) gedaan in het eerste deel ik ben het nu ook aan het downloaden, kan niet wachten
ik had de patch binnen maar op de een of andere manier doet hij het niet. ik ben nu hopeloos op zoek naar een andere site waar ik hem kan downen. plz zeg me waar ik hem kan krijgen. al die sites op americasarmy.com moet je voor subscriben enz.
op www.gamershell.com kan je m zonder subscriben downloaden, bij mij haalde hij daar 40 kb/sec. , 48 kb/sec. is mijn theoretische maximum. Ik had een nederlandse mirrow gekozen.