Kon niet meer inloggen, ben nu opnieuw geregistreerd maar kan die Live Jump bij de Airborne nu de hele tijd niet halen. Het lukt me maar niet om in die cirkel te landen.
hele tijd proberen dan lukt het vanzelf wel, het is mij gelukt in 20 keer ofso maar toen zat ik bijna precies in het midden.
Kunnen jullie die SF training wel submitten dan? want iedere keer dat ik hem submit loopt me pc vast, ik heb hem nu al 5x gehaald en ik wil die 2e missie ook wel eens spelen, Verder heb ik met het online spelen nergens last van
de Patch lukte bij mij ook niet toen maar de hele versie opnieuw gedownd met 180 kb/s !!!!! Die vragen voor SF training waren kut maar E & E EASY !!!! ik ben volledig een SPECIAL FORCES OPERATIVE !! en die weapon mods zijn ZO GRUWELIJK VET !!!! En voor mensen die het nog willen downloaden alle links zijn te vinden op m`n clansite www.x-e-a.com !!!!!
bij mij werkte de patch ook niet moest ik de hele versie downen met bittoren a 20 kb/s!! maar ik ben nu ook een volle special forces! maar doed die e & e was ziekelijk irritant! ik heb a naar b echt 10 x geprobeert ofzo. b naar c was een eitje had ik in 1 keer. btw had geen problemen om hem te submitten suc6 verder.
misschien heb je meer hier aan: http://www.americasarmy.com/gallery/ en badass maby wil joinen in jullie clan ik weet het nog niet cker, kheb nu 24 honor. btw hij is het waard om te downen !
K ben al achter het probleem, me account was expired ff me profile geupdate en toen deed hij het weer, ik ben nu ook een SF .Maar weet iemand hoe die wapen mods werken? en hoe je ze selecteerd in het spel, want ik krijg altijd een andere als die ik zelf heb samengesteld.En wat kan je met die left en right rail knoppen? En me honor is 31 voor wie het wil weten (k speel niet echt vaak meer)
K heb die sf trainingen eergisteren gehaald, k vond die vragen best verrot maar toen ik eenmaal ff wat aantekeningen gemaakt had had ik volgens mij 80%, die E&E vond ik best wel lastig, k aan het begin de heletijd een kant op die ik niet op moest (had die A op m'n kompas niet gezien) maar als je alles gewoon rustig aan doet is het niet echt heel moeilijk maar wel lang.
Ik speel het spel nu ook. Het is echt zo ontzettend fet. Bridge Se, Weapons cache Se en mountain pass Se zijn bijzonder fet. Maar het is wel moeilijk. En dat maakt het juist zo leuk
Ik heb nu versie 1.9.0 gedownt maar ik kan maar niet on-line spelen (gamespy) elke keer als ik op een server inlog krijg ik een fout melding dat punkbuster ofzo nodig is, weet iemand een oplossing?
heb nu die punkbster aan maar elke keer als ik een game begin word ik weer naar het main menu geworpen, hoe los je dat op.
Je moet wel eerst een AA acount maken als je die nog niet hebt, maar dat lijkt me sterk. En je moet maar dit weet ik niet meer zeker de eerste training afronden. Probeer het anders eens in AA zelf en niet via Gamespy.