Amerika introduceert een nieuw 'wapen' in de strijd tegen het terrorisme (ziek!)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 26 sep 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Minority Report someone?! =(

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.642
    Dit gaat wel een beetje te fur.

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, iedereen met enigszins slechte gedachten oppakken.. en net zo lang vast houden tot wordt bekend wat hij van plan was :cool:

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vind het een rare methode. Only in America?

Amerika probeert echt alles op dit gebied. Maar of het ook echt bijdraagt...

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja maar het is tegen terrorisme! Kunnen we in NL ook wat van hoor..

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nouw ik denk wat dat het werkt,
    want als je iets doet wat niet goed is, wordt je meestal zenuwwachtig, want je wilt niet gepakt worden. En krijg je automatisch een hogere hartslag. Dan kunnen die veiligheidmensen op hem/haar afgaan en ondervragen.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor hetzelfde geld heb je een sollicitatiegesprek of ben je net gezakt voor een examen of heb je ruzie gehad. Dan gedraag je je misschien net zo.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vind dit nogal twijfelachtig, vergeten ze dat er meerdere redenen zijn dat mensen slecht in hun vel zitten dan alleen maar bij het plegen van een aanslag? (rare zin 8)) Genoeg dingen die je houding en reactie kunnen beïnvloeden, in hoeverre kunnen ze dat eruit filteren?

Daarnaast zou ik zelf alleen maar zenuwachtiger worden als ik wist dat zo'n apparaat mij constant in de gaten aan het houden is als ik in die ruimte ben, iets wat dan ook mijn houding zal beïnvloeden.

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en al zou het perfect werken.... er hoeft maar 1x iemand op te staan met slechte intenties en dan is het flink aan in deze wereld. Een Adolf Hitler had het erg gemakkelijk gehad in deze tijden. Joden zoekt ie gewoon op via mooie internetfilters, kwaadwilligen met dit soort praktijken etc etc. We zijn met dit soort dingen de tools aan het bouwen om alles van onze privacy te verliezen. Vaak wordt het verdedigd met 'als je niks kwaads in de zin hebt of niks te verbergen dan hoef je je ook geen zorgen te maken'

Maar wat nou als degene aan het stuur wel 'kwaads in de zin heeft'?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.642
    Klinkt logisch, maar niet iedereen heeft een even hoge hartslag! Hoe kun je meten wat een hoge hartslag is? Als iemand met 130 bpm voorbij loopt hoeft dat niet te betekenen dat ie elk moment zichzelf kan opblazen.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En daar zit dus ook het probleem.. Het blijft gegevens uit een database vergelijken. Niks menselijks aan en het zal alleen in extreme gevallen (=afwijkingen) werken.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Begint inderdaad nare vormen aan te nemen, het blijft natuurlijk de vraag wat het apparaat kan en voor gebruikt kan worden. Nationale screening begint op deze manier angstwekkend te worden, ze kunnen het apparaat er nu wel neerzetten om terrorisme tegen te gaan maar ze kunnen het voor zoveel meer intenties in gaan zetten.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Laatst was er ook zo'n leuke wet die bepaalt dat AL je internetactiviteit 3 jaar bewaard zou worden, het is teruggedraaid naar 'slechts' 14 maanden. De queries die je daar op los kan laten....bah

14. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een heleboel andere redenen waarom iemand 'vijandige' lichaamstaal kan vertonen. Vliegvelden zijn stressvolle plekken, mensen worden pissed off op mensen achter de balie, op familieleden, vrienden etc.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Juist, en als je al laat ben voor je vliegtuig heb je geen zin om een conversatie met het veiligheidspersoneel te houden..=(

16. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies.. een vriend van mij die is gewoon echt gigantisch haha en hij heeft een veel te klein hart voor een 16 jarige (laat staan voor zijn lichaam) en hij heeft altijd een heel hoge hartslag:eek:
    Wordt hij gelijk opgepakt haha dat wil ik wel eens zien!:+

17. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, herkenbaar. Tijd terug kwam ik aan op schiphol, was zenuwachtig omdat veel mensen me stonden op te wachten, voelde me al kut en rillerig door de vliegreis (van 26 uur) en ik was erg moe. Mijn baggage kwam als eerste van de band dus dat was wel fijn maar er stonden een stuk of 5 beveiligingsmensen voor de uitgang te wachten die je alle 5 aanstaren, daar word ik dus ook zenuwachtig van. Om de stilte een beetje te doorbreken zeg ik hoi maar dat kwam er nogal vaag uit waardoor ik mee mocht zodat ze al mn spullen konden controleren -_-

Deel Deze Pagina