1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amerikaanse Gamertag, XBOX in NL...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DrStanley01, 1 feb 2011.

  1. DrStanley01

    DrStanley01 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha mensen!
    Ik hoop dat iemand mij hier zou kunnen helpen met het volgende probleem:
    Ik heb een jaar geleden ongeveer mijn Xbox gekocht en Xbox Live gekoppeld aan mijn hotmail adres. Toen ik zo'n half jaar geleden 'gewone' Europese Microsoft Points gekocht had en deze niet werkte op mijn account kwam ik erachter dat ik een Amerikaanse gamertag heb omdat ik in een grijs verleden mijn hotmail account naar USA heb gezet zodat ik meer opslagruimte in hotmail kreeg.
    Toentertijd heb ik gelukkig mijn punten kunnen ruilen voor Amerikaanse punten en kon ik gewoon DLC downloaden.
    Nu wil ik met mijn laatste 1200 Microsoft Points de nieuwe Black Ops mappack downloaden en geeft mijn Xbox aan dat "This item isn't available from your current location" .
    Ik heb net een tijd met Xbox Support aan de telefoon gezeten en die zeggen dat de enige oplossing hiervoor is dat ik een nieuwe gamertag aanmaak...
    Hier heb ik natuurlijk niet zo erg veel zin in; nieuwe kosten en al mijn progress weg...

    Weet iemand van jullie misschien iets wat in de deze situatie uitkomst kan bieden? Heeft iemand dit vaker gehad? Kunnen ze bijvoorbeeld bij Xbox mijn account overzetten naar een Nederlandse, of dat ze mijn gegevens overzetten naar een nieuwe gamertag of iets dergelijks?

    Bij voorbaat dank!
    Groeten,
    DrStanley01
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Kan je niet gewoon je gamertag koppelen aan een (nieuw) Europees emailadres?
     
  3. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde gehad afgelopen dinsdag, ik wilde heel graag de nieuwe maps spelen maar die punten deden het dus niet...

    er is ook niets aan te doen volgens mij, ik heb alles op nederlands gezet maar ergens achter de schermen staat nog steeds USA omdat ik dat ooit s een keer heb ingevuld.

    vroeger had hotmail maar 2,5 mb opslagcapaciteit(niet meer voor te stellen he) maar in amerika 250, iedereen natuurlijk een amerikaanse postcode invoeren ( beverly hills 90210 :) )

    ik heb dus ook een nieuw account aangemaakt. waar ik wel ben achter gekomen is dat de nieuwe maps op je hardeschijf wordt opgeslagen ofzo want ik kan met mijn oude account ook gewoon in de nieuwe mappen.

    kreeg trouwens wel 1 maand gold bij mn nieuwe account dus dat is wel lekker :)

    weet je zo genoeg?
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Same here haha

    maar stanley volgens mij kan je je land gewoon weer op nl zetten. en dan zou die hetmoeten doen.. al weet ik nie meer zeker of ik nu met het zelfde email op xbox live zit maar volgens mij wel.
     
  5. DrStanley01

    DrStanley01 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat was bij mij ook de reden.
    Ik heb nu ook mijn email-adres op Nederland gezet, maar dit werkt niet...

    En ik heb nog Gold t/m 1 april dus ik denk dat ik gewoon maar geduld zal moeten hebben...
     

Deel Deze Pagina