Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    nee, als je event 1 wint worden alle pro 1's op alle bergen unlocked, als je event 2 wint worden allen pro 2's unlocked. enz.
    win je event 4 dan unlock je Legend opdrachten. 8) zeer moeilijk.
    volgens mij zit het zo inelkaar dat je bijvoorbeeld niet aan pro 3 kan beginnen als je pro 2 nog niet heb gehaald.
    een photoshoot kan worden geunlocked als je een mediascore hebt verbroken. dus de eerste mediascore geeft de eerste photoshoot enz.

ik zou ook voor de "Own The Mountain" gaan. dat is alles op een berg halen behalve de Legend. als je dat doet krijg je een cool filmpje van een sponsor. of een filmpje hoe een berg word gemaakt.

heeft een van jullie ook problemen om een own the mountain filpje af te spelen. het fimpje begint met een mannetje dat op een trampoline springt. na een paar seconden loopt hij vast.
    zeer frustrerend na zoveel werk

2. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het spel nog speelt...

topic is een beetje dood...

ik sta nu iets van 126ste......
    Nu wordt het moeilijker om de rest te unlocken...sommige photoshoots/sponsors lukken mij niet....

Wat mij ook niet lukt is om bij laax de laatste camera score te halen.....iemand nog tips...

Ik zit nu bij de level NA new zealand.....
    Bij die level moet ik 250.000 punten halen...ik heb daar tot nu toe als max. 226000 gehaald....

3. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het spel nog wel. sta al een tijdje eerste.
    nog een paar Legends. en in Laax 5 keer stompen in een run:eek: dat is te moeilijk.

@RoBu: je moet een beetje rondkijken waar de grootste jumps zitten en dan 2 jumps aan elkaar rijgen met butter.
    bijvoorbeeld op de top de grote jump recht voor je nemen met een rodeo 1080. butter naar de volgen de rand, en als het lukt kan je op die rots terecht komen en nog een keer butteren

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zoiets van 38 procent en rond plek 138, doe het niet meer zoveel want met pgr2 en gta dp in collectie is er een grote concurrentie..Maar ik vind het nu wel een beetje lastig te gaan vinden, al die snowmens enzo..

5. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister een beetje de levels afgestruind om wat gaps/snowmens te doen...level 1 bijna compleet...op 2 sneeuwmannen na....heb toen nog een aantal photoshoots gehaald en een pro erbij....sta nu 114e...en moet 110 worden om de volgende level te unlocken...

Bij laax heb ik de laatste mediascore gehaald...was eigenlijk heel simple...op een gegeven moment kom je in een halfpipe terecht...daar staat een camera...als je halverwege op de halfpipe gaat 'rail' sliden...dan haal je makkelijk een score van +/- 70.000... vervolgens hoef je nog maar 20.000 in andere sprongen te halen...

Nu alleen new zealand nog...waar ik 250.000 moet halen...ben al een aantal keer dichtbij geweest...+/- 238.000.....Ik kies daar voor big ridge ofsow...en dan meteen naar rechts...1e sprong vervolgens kan je over een tent...een supersprong maken van +/- 100.000....als ik die aan elkaar kan butteren moet het level eenvoudig te halen zijn lijkt me....

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen het jammere wat ik eraan vind dat de online modus me niet echt veel aantrekt, maar komt misschien omdat ik amper heb gespeeld en nog niet met nederlanders!!Maar ga binnuhkort er weer eens voor zitten en dan hoop ik weer wat verder te komen, heb btw het 1e level al helemaal gehaald op 1 ding na, maar weet ik zo niet meer. Pro 3 ofzo dacht ik!Die pro's zijn meestal wel beethje lastig, amar na 10 x proberen moet je hem wel hebben gehaald.

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben btw wel benieuwd wanneer er downloadable content voor komt, ben wel benieuwd wat dat gaat worden: nieuw berg, andere boards, kleren enz!

8. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op xsnsports werd er gezegd dat er een dezer dagen DC komt inderdaad.....

Ik denk geen nieuwe berg.....dat lijkt mij teveel.....
    Alhoewel dat wel het tofste zou zijn.....

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Owh dat is echt cool, ik hoop dat ze er echt iets moois van maken, ik ga btw binnuhkort ook of Online niveau een beetje opresteren, want ik doe er helemaal niks aan!ben namelijk veel bezig met school enzo, want wil wel op vwo blijven, maar...een DC is echt heel cool!

10. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    nu we toch bezig zijn: is er iemand geintereseerd om de optie van XSN-sports "pack" uit te proberen. dat is eigenlijk het enige wat ik er nog niet van heb geprobeert

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal morgen ff proberen, heb vanavond geen tijd meer. Ik ben nu aardig opdreef want zit op rank 130 en 40% en doe het spel niet meer zoveel. Maar wat ik wel erg lastig vind is al die snowmens vinden. Je hoort ze dan wel maar je ziet ze dan niet. Dat vind ik erg frusstrerend.

12. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het geluid van mn xbox via een versterker op grote boxen aangesloten. op de versterker zit een optie om een headphone te gebruiken. als je die op hebt, hoor je de snowmens letterlijk eerst in je rechter oor en als je er voorbij rijd verandert het heel vloeiend naar je linker oor. je krijgt dus een goed beeld waar ze zitten

13. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn er hier al meer mensen, die bericht hebben gekregen, dat ze aan de Amped 2 finale mee mogen doen?

14. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ikke niet...ik heb me alleen ingeschreven voor xsnsports...verder eigenlijk maar 2 keer online amped 2 gespeeld...

Gister verder gespeeld, weer wat snowmens wat gaps...wat plaatsen gestegen...toen een photoshoot gehaald en nog een pro level gehaald....en toen....

Unlocked event 3...!!

Gister ook een keer die handplant trick gehaald...3.000 ofzo..

Vanavond misschien verder...sta nu 109e.....

Ben benieuwd hoeveel plaatsen ik stijg als je event 3 haalt...

Tis me alleen nog steeds niet gelukt om te butteren...te springen...en dan weer te butteren...ik krijg dan nooit 'TRICK X2'
    hoe kan ik dat doen?

15. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    goed timen, als je ook maar even met je board op de grond komt, is een butter niet meer mogelijk

16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon een trick maken en voordat je land naar boven onder of andersom, ksn misschien wel nog een 180 kosten maar je buttert hem dan wel en bij de volgende sprong gewoon weer springen en weer stukje voor landing doen...k gebruik het tegenwoordig steeds meer, omdat je zo veel hogere scores krijgt. alleen nadeel is dat je wel snelheid mindert...

[Edit]: Ik dacht laak maar geen thread er voor gaan openen...Ik heb mij zaterdag een snowboard gekocht in snowworld zoetermeer en ik wilde vragen wat jullie, want jullie hebben waarschijnlijk ookwel verstand van echt snowboarden en snowboards, of het snowboard: de Forum J.P. Walker goed is en de binding: Burton mission creed special edition. Het board is ook mee te spelen in amped 2, vinden jullie dit een goed board want heb er nog neit op gereden, want wil gewoon even jullie meningen horen!!

Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  17. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf al 2 jaar niet meer gesnowboard....ik weet daar helaas het fijne niet meer vanaf.

Ik heb 7 jaar geleden voor het eerst gesnowboard....toen nog met gewone skischoenen.....dat heb ik een paar jaar gedaan...

Ik mis het wel...ik vind dat soort dingen als snowworld etc kut...sneeuw is klote..paperig....

18. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me eigen snowboard al gekregen
    (alles van me snowboard is van Burton)
    toen een dag later had ik Amped 2 gehaalt
    Wat een Top game zeg

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Om maar ff op je vraag in te gaan SplinterX, Forum is één van de betere snowboard merken (bron: Snowboardleraar die al 10 jaar snowboard, vanaf zijn 10de en al vanaf zijn 14de lesgeeft, hij woonde ook in oostenrijk dus). Het is dus écht een goed board, bindingen van Burton zijn ook wel goed meende ik. Ik wil zelf binnenkort Burton schoenen kopen. Zijn ook goede schoenen. Toen ik aan hem vroeg hoe de boards van Burton waren zei hij dat het niet zo veel voorstelde. Ik zei dat ze wel heel bekend zijn, want iedereen kent ze, en de boards zijn duur (Forum ook ;)), maar hij bleef erbij dat het geen TOP boards zijn, maar gewoon goede boards. Over de bindingen en schoenen van Burton was ie wel erg te spreken.

Ik hoop dat je een beetje gerust gesteld bent, en veel board plezier op je nieuwe boardje :)

20. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, dat vind ik dus ook, daarom gaak elke winter ook op wintersport met ouders en kennisen is altijd gezellig. Kom zelf ook neit vaak in snowworld of andere indoorbaan in nederland omdat het gewoon te ver reizen is voor 1 dagje. Maar we gaan wel af en toe, omdat ik dus nogal al veel snowboard, en nog een beetje groei huurde ik altijd en kocht ik er geen, maar nu ik niet meer zoveel groei heb ik voormezelf een board gekocht en wilde jullie meningen weten van dit snowboard, ben BTW erg tevreden met het board in amped 2

Deel Deze Pagina