Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx voor info, ik wil binenkort ook snowboardleraar diploma halen, hebben me broer en zus ook al maar die zijn wat ouder!!Zon snowboard camp enzo altijd wel lachuh!!

Heb zelf nitro schoenen omdat de burton aan de dure kant waren, 329 pleuro's voor een paar schoenen, heb dus voor een goedkoper paar maar zelfde soort kwaliteit. Btw snowboard zelf al vanaf mijn 8e en ben nu 14

Maar dit gaat beetje offtopic dus weer on:
    Vinden jullie btw dat er veel verschillen in boards zijn in amped 2??vind zelf van wel!!

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Oeps dubbelpost...

3. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me maar niet om 2 sprongen aan elkaar te butteren...

je springt met de groene knop...gaat een beetje spinnen houdt het board vast...

Vervolgens land je...en meteen doe je de linker thumb naar voor en naar achter...

en dan voor die 2e sprong...druk je dan weer de groene knop in of niet?

Zodra ik dat doe wordt de score voor mijn butter verwerkt,,,,

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet in de lucht voordat je land al boven beneden doen. Dan kom je direct in de butter, en link je dus 2 tricks aan mekaar.

Succes :)

5. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond/morgen maar ff proberen....

Ben benieuwd..

bedankt in ieder geval

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Weet er iemand al iets meer van een DC?

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    nee, niet echt. maar ik ben benieuwd wat ze zullen maken als downloadable content. een hele berg lijkt me te groot. nieuwe kleren voor je karakters is denk ik een beetje een slappe hap. je heb er niet echt veel aan.
    ik hoop dat ze nieuwe challenges beschikbaar zullen stellen.

8. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit...echt moeilijk nu...ik sta 102...en moet 75ste worden om de volgende berg te unlocken...niet normaal....

heel lastig allemaal..

9. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was weer overnieuw begonnen met de singleplayer, maar dan ik het vrij simpel te doen. In ongeveer 6 uurtjes kan je nummer 1 van de wereld staan. De 1ste keer vond ik het ook vrij pittig, toen ben er wel enkele uren meer aan bezig geweest.

Heeft iemand de legend opdracht van Bear mtn al gehaald. Dit is de laatste opdracht die ik moet doen, om alle "gewone" opdrachten gehaald te hebben, dus op de sneeuwpop onzin na. Maar het wil echt niet lukken, bij dat stuk dat je van een boomstam haaks op een andere moet springen gaat het elke keer fout. Als iemand mij zou kunnen uitleggen hoe hij het heeft gehaald, graag :). Maar waarschijnlijk zijn er niet veel Nederlanders die het hebben gehaald, aangezien er maar een paar legends op Live zitten.

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  10. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk...gister eerst de 3e pro en de 2e en de 3e pro van de eerste 2 levels gehaald...

Toen de punten verspreid...

En vervolgens new zealand highscore 270.000 met gemak gehaald...haalde een score van 333701....wat een opluchting...

Nu sta ik 89ste....

En er stond dat ik pas op 50% van het spel zit.....

Ik ben 2e geworden op event 3.....het is heel simpel om de beste trick/hoogste score.../beste combo te halen...alleen de media score wil daar maar niet lukken...

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Topic valt weer een beetje boel stil, ik speel ut eerlijk gezegd ook neit meer zoveel. Even iets anders, omdat jullie amped 2 hebben, snowboarden jullie misschien zelf ookwel...Wat vinden jullie van de indoorbaan in landgraaf(hij is vernieuwd sinds paar maanden!!)

12. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom nooit in landgraaf, das te ver rijden voor mij. maar Snowworld in zoetemeer heeft een jaartje geleden ook een niuwe baan gekregen. die was niet echt lekker om te boarden. te ijzig.

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ut is voor ons ook te evr rijden, maar kom er wel een paar x per jaar, net als snowworld ook ver rijden maar kom er tog nog wel eens....ik wou dak maar ging verhuizen....:9

14. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    dan verhuis ik gelijk naar oostenrijk

15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik naar canada(wishtler, weet alleen neit mer precies hoe je schrijft):cool: 8)Daar issut pas gruwelijk moooooooi!!

16. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu nr. 1 met iets van 98%. ik moet alleen nog de legend van new sealand en bij laax 5 keer een trick stompen in 1 run.
    is new sealand gewoon moeilijk of is er een tacktiek, en is er een tacktiek voor stompen.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kan je beter naar Frankrijk gaan, veel meer pistes met een hogere graad.. Wat in Oostenrijk een rode piste is, is in Frankrijk een blauw of soms zelfs een groene :p

Anyway, gister ben ik eindelijk 1e geworden in de sp, zit nog wel maar op 73 procent ofzo, maar dat mag de pret niet drukken :)

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, we hebben zelf ook in Frankrijk een appartement, maar alleen ent verkocht. Misschien ken je het gebied La-Plagne?Dat is nuj samengegaan met les arc in een grote verbinding lift....Maar ik moet zeggen de gezelligheid na het skieen is in oostenrijk wel beter dan in frankrijk...maar voor eht skieen moet je in frankrijk wezen(snowboarden dan heh)

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Yep ken la_plagne en les arc ook, maar in les arc moet je voornamelijk in het middelste gedeelte zijn voor apres-ski, (bestaat uit 3 gedeeltes)..

Maar ik ga nou ook al enkele jaren naar Valmorel, en dat is echt relax, zowel qua skiën als qua uitgaan. Super gezellige café's allemaal goed bezocht smiddags en savonds, en ze hebben dan ook nog 1 discotheek voor als je het echt laat wil maken..

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Valmorel _O_ 2 jaar geleden ook geweest. Was helemaal top. Ook zo'n barretje met een soort exotische sfeer + naam.. misschien dat het je iets zegt? Ben wel veel vergeten van hoe het daar uit zag. Iig iedere avond uitgaan en iedere dag van 9 tot 6 skieen als een beer :cool:

Vooral die lange afdaling van 18 KM (langste van europa was dat heb ik me laten vertellen) was een verademing..

Ontopic: Amped 2 heb ik nog steeds niet... wil hem wel gaan halen, maar aangezien ik amped 1 al heb weet ik niet of ik die volle mep doekoes er weer tegen aan wil gooien :{

Deel Deze Pagina