je hebt geen live zie ik, dat is jammer, de live functie is best wel goed met dit spel. online play met max. 8 spelers, XSN, scoreboards, Download content (moet nog komen). er zijn wel veel verbeteringen, er zijn iets van 8 bergen, en de uitdagingen zijn ook groot, ik heb het spel nu vanaf een dag voor de officiele releasedatum, en ik heb nog niet alles gedaan. moet nog een hele lange rail grinden en 5 keer stompen in 1 run
Hey kan iemand ff helpen. Ik sta nu 189ste en om de volgende berg te halen moet ik 180 ste staan. Dus ik zit de 1e mountain een beetje te ownen, heb alle sneeuwpoppen, gaps, tricks, media scores, high scores gehaald alleen pro 3 en legend zijn nog locked. Hoe unlock ik die?
Dat klan pas wanneer je een heel erg stuk verder bent in het spel voor pro drie, voor legend moet je 1e worden...Oftewel je moet gewoon verder gaan met de andere bergenen daar alles unlocken except dus de pro 34 en legend.....Je krijgt als goed is aant eind ergens een berichtje van You unlocked pro 3...Dus duurt nog wel even!!
In het spel...Je kan het niet kiezen ut is gfewoon per afdaling, dus de ene afdaling moet met snowskate en andere met board, meestal met board af en toe maar emt skate!!
Ik heb hem ook vandaag binnen, en het ziet er goed uit allemaal! Knoppen zijn grotendeels hetzelfde. Balanceren op rails is even wennen. Tricks koppelen met dat butter gedoe is ook wel lastig..
kzal deze thread maar ff omhoog schoppen. hebben jullie al de nieuwe berg slopestyle gespeeld. de jumps zijn te hoog vind ik, begint een beetje op de SSX serie te lijken.
Ik heb hem nog neit gedownload, nog niet aan toe gekomen door SCT, maar zal morgen ff downen en kijken!!Ik hoop wel dat ie vet is!!
Ook leuk dat er meteen niet meer gereageerd op Amped 2 nadat deze gesloten is http://forum.xbw.ncode.nl/showthread.php?t=72759
amped 2 is een onwijs cool spel, heb hem helemaal uitgespeeld, behalve die damn sneeuwmannen dan, online is hij ook zeker gaaf, lekker chillen en punten scoren. is er eigenlijk weleens ene online event voor amped 2 weet je wel een tournooi ofz
Ik ben pas op 31%, kom nu al niet verder . Weet niet precies bij welke hill ik ben. Ik heb net even op xsnsports.com gekeken, er zijn daar 2 online events. Kweenie of je wl eens op die site bent geweest
Wat zijn stylish aerials? Edit: heb nu paar keer gewoon speciale grabs gedaan(bv method) zonder spins of flips & dat vonden ze goed. Is het gewoon dat?
tijdje geleden, maar volgens mij is stylish gecontroleerd...dus heeeeeel rustig draaien (en toevallig vonden ze dus je aerials , flips en spins, goed...omdat je uit jezelf al niet het pookje helemaal naar voren ramt) en goed landen (dat je dat suizende geluid krijgt en de balk volloopt met sterretjes!)
Idd dat zijn de style punten, is ook te lezen in je boekje van amped. Als je een beetje goede jump hebt krijg je meer dan tweemaal zoveel punten voor style dan de sprong.
Als je naar Tutorials gaat naar stylish ofzo leer je dat ook een klein beetje stylish aerials. Ik vind die alleen wel lastig om dat metertje onderin te krijgen. Meestal val ik dan om dat ik dan met mn bord dwars land
stylisch aerials zijn sprongen met styl stly is easy poep en meot je dus echt overal gebruiken vooral bij grinds dan verdien je echt punten. houd je trigger(s) voor de helft in, of spin/flip langzaam dan krijg je styl points, ( kun je zien aan het balkje en wooooooooo geluid) btw amped is cool
Ok bedankt voor alle reacties. Ga straks maar eens verder spelen. Had amped 1 vroeger volledig uitgespeeld, nu zien als dat met 2 ook lukt. Vinden jullie hem moeilijker? Ik vind het wel goed dat die spellen niet echt makkelijk zijn. Eindelijk eens een uitdaging.