Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik had deel 2 een tijdje geleend van een neef van me en ik vond hem makkelijker, bij deel 1 sta ik iets van 9de (stomme pro's, valt niet tehalen :mad:). Maar deel 2 vond ik makkelijker.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik weet wel nog dat ik deel 1 ook héél moeilijk vond, maar tis me toch gelukt.
    Probeer maar nog een beetje:)

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 bijna uitgespeeld, ik heb alle legends enz al, maar nog niet al die stomme sneeuwpoppen, is wel cool om het hele 100 % uit te spelen

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ah chill ;). Sneeuwpoppen is alleen dom weg zoeken. Je heb het moeilijkste gehad. Naja bij deel 1 had je zo'n pop in het 3/4/5 de level op een berg :{ daar moest je net goed springen en de juiste snelheid hebben. Die was echt klote (heb hem wel). Maar meestal zijn ze vet makkelijk :)

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK kom egt niet verder :9 ik ben nu bij Nieuw Zeeland en het lukt me geeneens om de 2de high score te halen (175.000 ofsow)
    Die sneeuwpoppen zoeken vind ik eigenlijk wl grappig en de gaps ook (ben er na een tijdje achter wat dat zijn :9)
    Wanneer kun je trouwens Legend spelen??

6. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    legend kan als je alle pros hebt volgens mij. bij new zeeland moet je big rig ofzoiets en dan gelijk rechts dan over die tent jumpen manual en dan grinden op die rail rechts en dan op de volgende, dan heb je al ongeveer 600.000 op zijn minst denk ik

Deel Deze Pagina