1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    de besturing lijkt op het eerste gezicht ontzettend ingewikkeld, maar er is echt ontzettend goed over nagedacht. als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt heel makkelijk te gebruiken. ik had ook iets tegen de besturing totdat ik aggressive inline een keer speelde. toen pas ben ik echt helemaal gevallen voor de besturing van amped :p:p:p

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ik ben de besturing van de Tony Hawk reeks gewent! Daar kan het wel aan liggen, maar ik ga deze game zowieso kopen!

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was tony ook gewend, maar als je gewoon paar daagjes amped dan lukt het wel aardig :cool:

4. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ook ik was tony heel erg gewend en drukte dus iedere keer A te vroeg in waarop ik een tail maakte en op m'n bek ging bij iedere landing. Maar na een paar keer heel hard zegen: GEEN A INDRUKKEN ALS JE NOG IN DE LUCHT BEN!!!! leer het wel af :p

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vink persoonlijk ook nog wel eens lastig :) dan denk je moooooi ik ben klaar dus maak je je klaar voor de landing, druk je A in en dan pakt ie ineenkeer zn tail vast ;) BOEM daar lig je dan :D weer 40,000 punten verknalt ;)

6. masterape

masterape Guest

Jep dit vond ik idd ook heel lastig dan denk je jeah super sprong, pleur je op het laatst op je bek:'-( En soms een kei brute sprong krijg je maar 5000 punten:'-(

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    zo ja, die scores moeten ze echt wel gaan verbeteren. dan weet je tenminste waar je aan toe bent, nu moet je maar hopen dat je een positieve multiplier treft zodat je score wordt verhoogd. ik had zelfs een keer dat mn tellertje op 150 stond en toen ik landde opeens op 10000, dus ik opeens what the??:confused:

8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    fuck waarom poste ik die nou weer op johans naam:confused:.

maar goed wat ik dus bedoelde is dat wanneer je denkt een supersprong te hebben gemaakt met allerlei ingewikkelde tweaks erin je soms een lagere score krijgt dan wanneer je gewoon een double backflip indy maakt. erg raar gedaan, ik zie daar graag verbetering in komen (ze moeten het spel natuurlijk niet makkelijker maken, daarom is amped nou ook zo cool:cool:)

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol is dat je broertjuh ofzo :D , of je bent gewoon hacker :cool:

10. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik houd wel van dit soort spellen. Dit wordt wel leuk vooral omdat je lekker tegen anderen live kan spelen. Ja en idd aan de besturing wen je toch altijd wel na een tijdje spelen. Nee dit spel wil ik wel hebben dus kzie jullie live....

11. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    bijna}:]
    (nee met hem heb ik samen de xbox gekocht, en hij logde gister in op mijn computer en nou kom ik standaard op zijn naam op xbw:{)

echt balen dat ik geen live kan hier, die internet verbinding werkt gewoon niet mee:'-(, en het lijkt me zo vet om amped 2 tegen andere mensen te spelen. die pro's gaan op den duur ook vervelen, behalve GIGI RÜF:cool:

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  12. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    pffffff grote broer! stop nou ff met op mijn naam posten. En trouwens dat van die multiplier moet wel te verklaren zijn. Waarschijnlijk heeft het gewoon iets te maken met perfecte landing of met de soeplesse waarmee je en sprong uitvoert

13. masterape

masterape Guest

Ik vond het jammer dat je alleen omste beurt kon racen en niet tegen elkaar.

14. ScaboO

ScaboO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amped 1 is top hoop dat Amped 2 nog beter wordt :)

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze dit in amped 2 goedmaken :)

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    das ook mijn grootste minpunt. Ik wil gewoon leker thuis tegen mijn vrienden boarden (geen CC..)

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond Amped 1 zeker al een topspel, realistische snowboard-game die het gevoel van snowboarden goed overbracht...

daarom zal ik zeker Amped 2 kopen alleen ben ik nou een beetje verward of ie nou wel of niet over Live gespeeld kan worden;
    http://www.xbox.com/nl/amped2/

staat in de overzichtstabel;
    Live Enabled
    No

Players
    1-4

??? is dit nog niet geupdate, of is het nou weer niet Live enabled :?

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Amped 2 komt over 2 weken dacht ik uit, al mensen hier die hem gepreorderd hebben??

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nope. Hij gaat op het verlanglijstje dat nog moet worden opgesteld :D Spaart weer geld uit. Eerst RBS3 maar even :p

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Amped 2 staat gemiddeld een 8,1 op Gamerankings.com. Hij krijgt overal goeie cijfers, alleen Gamesdomain & Gamespot schoffelen het gemiddelde onderuit :{

Hmm.. de link wil niet echt meewerken, maarja, het staat ook wel op de frontpage van Gamewinners.

Laatst bewerkt: 2 nov 2003

Deel Deze Pagina