erg vreemd dat Amped 2 een 6 krijgt van Games Domain... omdat het zo realistisch is, is het slecht en omdat ze de besturing niet fijn vinden
Waarschijnlijk mensen die niks van amped konden, en die ook weer niks van amped 2 kunnen. uiten ze hun frustratie maar in het cijfer.. Ikzelf heb echter nog geen amped gespeelt, maar mij lijkt amped 2 echt wel cool, geweldige vrijheid, mooie omgevingen etc..
als amped al een topspel is wat een 9 verdiende, kan amped 2 toch alleen maar beter zijn. de graphics zijn opgepoetst, de besturing was in amped 1 naar mijn mening super relaxt als je het eenmaal onder de knie had dus de besturing zal in amped 2 niet erg sterk afwijken lijkt mij. amped zat gewoon goed in elkaar en daarom denk ik dat een 6 voor amped 2 zeer onterecht zou zijn. des te meer omdat de game live enabled is natuurlijk.
GamesDomain is een amateur website, heb er een jaar rond gehangen op het forum. Echt een voorbeeld hoe het niet moet daarzo (tevens niet erg pro-Xbox, anti- is weerwat te sterk uitgedrukt). :{ Maar over Amped 2, als hij beter is dan deel 1 zou ik geen reden kunnen verzinnen om hem niet te halen. Hopelijk is de moeilijkheids graad ongeveer hetzelfde gebleven, dan is het een stuk leuker om te zeggen dat je hem hebt uitgespeeld.
Ik ga hem iig halen.. Ik zat te twijfelen tussen Top Spin en deze game, maar aangezien je voor Top Spin niet al te veel skills nodig hebt, lijkt deze game (gezien ook het winterseizoen, over paar maanden lekker skieen ) me tog leuker, zowel de sp als op Live.. Beter hebben ze op Live ook die race contests.. Net zoals bij de Winterspelen te cool zou dat zijn, met 5 man tegelijk een ruige piste af, pure snelheid.. owyeah
je kan met 7 man dezelfde piste af in verschillende gamemodi: trick attack, King of the Hill (graffiti) etc
geen idee...Amped is niet echt racen..gaat vooral om de puntjes...je kan nl op meerdere plaatsen finishen he, dus het lijkt me wel lastig...: van ign review...met just ride zou je dus evt een race kunnen organiseren (idereen naar die stuwdam en daar wachten ofzo)
Ik heb hem ff gepreordert bij gcshop... dus kan ik lekker snowboarden aangezien we dit jaar niet op wintersport gaan is de DE alternatieve oplossig
Het lijkt me iig een aangename bezigheid om me tot me wintersport te vermaken Ik ga hem van de week ook ff preorderen..
Heb elke dag steeds meer zin in deze game, toch wel omdat ik spijt heb dat ik me oude Amped had verkocht. Denk dat dit een knaller(tje) kan gaan worden, alleen een kleiner succes dan bijv. Top Spin (verkoop-cijfers) omdat het niet voor iedereen is weggelegd.
Hij zal idd veel minder verkopen dan Top Spin.. maarja naar de dingen die ik over Top Spin heb gehoord is dat het toch erg laagdrempelig is.. Iig hopen dat ik Amped 2 snel onder de knie heb, en dan lekker op Live gaan spelen , ik heb nog ff daarnet trailers zitten checken, maar die pistes zien er echt erg netjes uit! Can't wait..
Dus waarschijnlijk door de dingen die ik over Top Spin heb gehoord snuggerheid Maar dat is een andere discussie die niet in dit topic thuishoort
ja ok je hebt gelijk maar check maar eens reviews dat bewijst het tegendeel staat 89.8 gemidelt btw.. maar even over amped 2 , amped 1 vond ik wel goed vette tricks mooie gfx ,maar er was iets mis met de gameplay vind ik het speelde te traag en het was niet al te goed uitgevoert. Maar verder wel een topper en XBOX EXCLUSIVE dat is al helemaal mooi Volgens mij zijn die fouten verbetert in amped 2 ik wacht alleen op nederlandstalige reviews.
Dan moet je bij Amped 2 de rechterstick gebruiken voor spins (of je L en R nog kan gebruiken heb ik niet geprobeerd ) en A,B,X,Y hebben nog altijd de zelfde functie (of was er nou iets anders stomme alcohol) als bij Amped.
L en R moest je gebruiken voor het tweaken van je grabs. En als ze de rechter stick niet meer gebruiken voor de grabs wordt het wel wat lastiger, ik vond het juist handig om met die stick een grab uit te voeren in tegenstelling tot A,B,X,Y. Ik heb dan wel Amped ik zit nu toch weer zwaar te twijfelen of ik hem wel ga halen. Ik ben toch bang dat wanneer ie eenmaal uitgespeeld is (dat zal wel langduren want Amped was ook niet zomaar uit te spelen ) de replay waarde niet erg hoog zal zijn. Kunnen ze die replay waarde niet verhogen door nieuwe unlockbare karaktars beschikbaar te stellen als je hem met een mannetje uitspeeld. Zou wel cool zijn iig.