Ik ben bang dat er in het opzicht van houdbaarheid vooral op LIVE gemikt wordt, helaas voor de mensen zonder LIVE.
Ik denk wel dat ik hem ga kopen, alleen als het waar is wat duchbastard zegt koop ik tog liever SSX3. maar mij lijkt deze tog wel beter, ik heb liever een realistise game.
De replay waarde komt idd alleen naar voren dmv Live.. Dat kan ik ook wel begrijpen aangezien het een XSN titel is, mede de reden waarom ik hem ga kopen..
Heb hem besteld bij play.com, hoop dat ie ook een beetje leuk is zonder live. Maar als ik Topspin koop krijg ik er toch 2 maand gratis live bij, dus misschien dat ik dan een draadje ga eenleggen ofzo
Heb net mijn review exemplaar binnengekregen en het is echt wel een gave game!! De besturing is nog steeds een beetje tricky maar omdat je nu meer speelt (vanwege live) heb je ook meer wilskracht om alles onder controle te krijgen. Je zult ook nog steeds de single-player spelen om je boarder te verbeteren (net zoiets als je custom bike in Moto GP) zodat je hogere scores kunt halen. Helemaal top Kreeg trouwens ook Grabbed by the Goulies en Top Spin, ook beiden erg gaaf.
Over Amped 2 moet ik zeggen ( ik heb al omdat ik een omgebouwde xbox heb) het is echt een super spel zo mooi en alleen de graps maken is wat lastig dat moet namelijk met de rechter analoga maar de game is verder VET!!!! Ben zelf met de career mode bezig
dat denk ik ook wel... en ik snap ook niet helemaal waarom, tennissen is iets wat je in elk dorp kan doen, in het echt... dat lijkt me toch een heel stuk leuker dan met een controller, maarja, blijkbaar denken veel mensen daar anders over... (bij voetbalspellen kan ik het nog wel begrijpen, in een stadion, op zo'n hoge 'klasse', kan niet iedere boerenlul)
en tennissen kan je wel in ieder dorp doen in een groot stadion op hoge klasse? Maar anyway ik snap idd je punt.. Tennissen doe ik wel gewoon op me tennisclub, maar snowboarden/skien kan ik niet het hele jaar door.. En het is zo verslavend dat je het hele jaar door het toch wilt doen .. En een snowboard game maakt het wachten op the real thing toch wat dragelijker
Ik heb hem nu een kwartiertje gespeeld en ik vind m wel leuk maar snowboard games zijn niet mijn favoriet...
Ik heb hem inmiddels ook gepreordert bij gcshop zojuist het geld overgemaakt.. Hopen dat hij vrijdag op me deurmat ligt!! Ik weet trouwens niet of ik eerst op live ermee ga, of eerst in singleplayer ga oefenen..
ja, ook voor review... zitten paar vette bergen in gek, je valt op 1tje echt heel ver omlaag, ik vind trouwens xbox live beetje saai.. tis dan meer snowboarden met wat geouwehoer
Hmm gaat nog wel veranderen met XSN erbij.. en zodra je zelf iets organiseerd wordt het ook wat serieuzer.. xbw competitietje?