1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja maar erg grote verschillen zijn er niet. Behalve Xbox live en laat die nou net bij mij het steeds niet doen....terwijl ik het wel heb maar goed.

Tuurlijk is de game leuk net als deel 1 maar iets meer verschil had wel gemogen.

2. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    Amped is beter als j van realisme houd, SSX3 gewoon voor de gameplay, en transworld SUCKED big time, dat lijkt echt nergens op(heb ze alle 3 :p heb n et ook amped 2 gehaald)
    trouwens vlgs mij denken jullie allemaal dat ie pas vrijdag in de winkels ligt, maar ik werk bij mediamarkt rijswijk en wij verkopen hem al sinds gister :|. dus loop ff naar j plaatselijke winkel ;) wie weet hebben zij hem ook al

3. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Keuze voor Amped2 of SSX3 blijft natuurlijk kwestie van persoonlijke voorkeur. Amped2 vond ik tegenvallen, zeker na SSX3 waarvan ik echt onder de indruk was.

Maar wat ik wel grappig vind is dat Orcrist zo zeker is van zijn zaak, terwijl hij beide spellen niet gespeeld heeft:confused:

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Goed nieuws voor de mensen die amped 2 hebben ge-pre-ordered bij gcshop.nl! Want hij was vandaag binnen gekomen, dus we krijgen hem morgen _O_

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zodra ik het niet over specifieke gameplay ga hebben kan ik er over oordelen aangezien ik er veel over gelezen heb.. Ook is simpel redeneren meestal ook genoeg.. Dus verschillen tussen SSX 3 en Amped 2 zijn dan ook snel op te noemen.. En als jij vind dat Amped 2 grafisch niet in orde is, ok jou mening, geweldig vind ik het er ook niet uit zien.. Maar als jij gaat beweren dat het grafisch beter is dan SSX 3 dan vind ik dat Amped 2 toch wel iets meer potentie in huis heeft op grafisch gebied..

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil weten van de mensen die Amped 2 al hebben, Hoe is de live functie welke mogelijk heden heb je allemaal.
    Hoe zijn de graphics, beter dan SSX 3 of niet want ik twijfel nog een beetje

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb amped 2 sinds vanmiddag binnen en ik heb nu al non stop 2 en een half uur zitten spelen.. echt super cool vind ik hem..

Moeilijk vind ik reuze meevallen, na een half uurtje doe je zo al sprongen van 10000 punten (wat nog niks voorstelt, maar waarmee je de eerste highscores zo haalt..)

Ook heb ik heel even op Live gespeelt, maar er was maar 1 game vanmiddag, dat was een free ride met 2 fransen.. wel lachen op zich, maar voor de ranking heb ik op Live nog niet gespeelt..

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Krijg je ook net zoals in amped weer een ranking dat je bij 139 begint en dat je 1 moet worden.

ik ben 42e

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    je begint nu bij 250 zelfs :)

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    deze game is slecht!! heb hem even gespeeld multyplayer stelt niet zo veel voor de graphics zijn wel nice, maar de gameplay vind ik ook niet echt goed, het is te druk eigenlijk om te snowboarden overal staat wel wat... niet zo leuk. :p maarja mijn mening

11. nielzo

nielzo Guest

overal staat wat ja, schansen en halfpipes etc
    Maar wat versta jij onder snowboarden want al die dingen gebruiken noem je snowboarden...
    als je dat niet doet moet je het niet kopen

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm de gameplay is juist heerlijk.. en overal staat wat? hmm totaal geen last van.. ik vind het hier en daar zelfs te leeg..

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nee de besturing is gewoon super kut de eerste 3 keer dat je het speelt. Het gaat gewoon niet lekker. Je valt elke keer en je word er doodziek van.

maar ja een tijdje krijg je het wel onder de knie en daarna is ie top.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus?

In vergelijking met SSX 3, kopen? Niet kopen?

Waarom? Waarom niet?

Graphics?
    Realisme?

Sneeuw-onder-je-board gevoel?

En ja, ook ik zit nog even zwaar te twijfelen.

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Sneeuw onder je board gevoel is goed
    de graphics zijn ook wel redelijk ik denk wel beter dan ssx3
    maar de gameplay. nee dat is gewoon niet fijn
    spring je mis sta je tegen een muur aan nou zie dan nog maar eens weg te komen sta je daar 2 min stil
    het is gewoon amped 1 maar dan iets iets iets betere graphics

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb amped 2 sinds gisteren en heb daarvoor nog nooit met amped gespeeld. Maar ik vind de controls zeker niet erg hoor, het is ff wennen, want ik ben de Tony Hawk franchise gewend, maar ik vind dit spel echt heerljik spelen :9
    Het ziet er ook goed uit, hier een daar wat kleine schoonheidsfoutjes, ik heb nog geen frame drops gehad, maar misschien is dat alleen in splitscreen multiplayer. Maar dat heb ik nog niet gedaan :D Ik kan iedereen wel zeggen dat je een hele tijd zoet bent met deze game!!

Over dat vast staan, als je op de back knop drukt dan word je "herplaatst" dus dan kan je weer lekker verder boarden, als je daar de zin/tijd niet voor hebt moet je eens proberen te switchen (L of R indrukken). Ik snap alleen nog niet zo veel van hoe/wanneer je nou "style" points krijgt :confused:

Ik vind het echt super vet dat je tijdens je career allemaal filmpjes unlocked enzo, heb al een filmpje van Premier Snowskates die is echt vet :cool: Vraag me wel af wanneer je zelf nou eens kan snowskaten, maar dan heb ik iets om naaruit te kijken/gamen ;) :+

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik heb nog geen 1 keer gehad dat ik lang stilstond na te zijn gevallen.. mayb maximaal 5 secs ofzo, maar meteen weer weg..

sneeuw onder je board gevoel is zeer goed.. Besturing vind ik totaal niet lastig, ik vind het juist erg goed uitgewerkt.. Ik heb ook meteen eerst even heel die training doorgelopen, daarna kan je meteen goed boarden.. Erg realistisch vind ik het, ook de bewegingen enzo.. alles klopt min of meer..
    En hoe meer je het speelt, hoe leuker je het gaat vinden.. en het is niet zo dat je moet doorzetten, als je de training doorloopt kan je gewoon meteen boarden, en toffe sprongen halen die veel punten waard zijn, en hoe meer je speelt hoe meer ervaren je er in raakt..

/edit
    Door heel bekwaam en rustig een truc te doen.. bijv een grab heel lang vast te houden, of heel rustig een spin te maken.. etc.. dan begint meteen die teller te lopen, en dan moet je rustig de beweging af maken dus niet zomaar je stick terug naar zijn oude positie brengen..

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zal zo ff proberen, ik denk dat ik die training ook maar es ga doen :+

Is lang geleden dat een "extreme" game, zo dicht bij de realiteit is gekomen!

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nee maar het is wel vaak zo dat als je vast op bv een rots dat je daar niet weg komt en dus nog 3 keer valt.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ook nog geen last van gehad, maar idd kan je dan even de back knop gebruiken..

weet iemand btw hoe je de prof functies op een piste unlocked?

Deel Deze Pagina