Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zit het zo, door het halen van event 1, kan je de 1ste pro ride op elke berg unlocken. De 2de pro ride kan je volgens mij unlocken door, event 2 te halen. En pro ride 3 dan natuurlijk door event 3 te halen. En als je event 4 haalt mag je aan de slag met de legend rides. Door het halen van een pro ride, krijg je een speciale grab erbij, die meer punten waard zijn, dan de standaardgrabs. Ik moet nu event 2 halen, voordat ik verder kan (zit pas op 29 % unlocked).
Ik ben overall 1e geworden bij event 1, maar alleen bij de highscore daarvan was ik nog 1e.. de rest allemaal 2e en 3e.. maar is dat nu zo dat ik event 1 onvoldoende heb afgesloten? Is het zo dat als je daar voor alles nummer 1 bent dat je nog meer krijgt? Ik heb idd van de 1e 2 bergen de 1e prof rit gehaalt.. over snowskaten weet ik nog niks..
Op de 4e berg kan je voor het eerst snowskaten. Dat maakt verder niets uit. Ik heb net het 2de event gewonnen, en mag nu dus alle pro 2 ritten doen. Wanneer je deze wint kreeg je er elke keer 2 skillpoints bij! Sta nu op 134 in de singleplayer, en nu wordt het echt al moeilijk.
ik vind die sneeuwmannen en die gaps moeilijk te vinden. Maar bij sommige gaps moet je gewoon ff wachten totdat je gastje meer skills heeft, dan gaan ze makkelijker. Wel raar dat ik nu ineens veel minder punten krijg voor tricks, je moet nu veeeel meer die style gebruiken, maar dat kan ik nog niet helemaal. Veel oefenen dus
Ik vind idd die sneeuwmannen erg moeilijk te vinden.. @Nimrod, wordt jij online wel geranked op de scoreboarden?? Ik namelijk niet.. maar ik speel nog niet via xsn, mayb is dat het?
Ik zit echt super te twijfelen tussen ssx 3 en amped 2, eigenlijk hoef ik dat 'over the top' gestunt allemaal niet zoals in ssx 3, ik wil gewoon realistisch boarden, maar ik heb ook geen zin om fulltime amped 2 te moeten spelen om alle bergen te kunnen unlocken... hmmz...
Als je op live gaat spelen, kan je gewoon op alle bergen spelen. Gewoon een afdaling kiezen waar SK8 achter staat.
Idd, en zonder al te veel moeite te doen unlock je zo de 1e 6 bergen.. ik zit nu al op 20% en heb nog niet echt moeite gedaan.. Maar je kan wel merken dat het moeilijker wordt.. Maar als je graag een realistische snowboard game wilt spelen, moet je amped 2 halen.. gewoon alles eraan is goed vind ik...
ik heb een half uurtje gedaan om 15 plaatsen te stijgen... vooral vergeleken met Amped 1 is dat bizar snel... Daarom hoop ik/neem ik aan dat de challenges moeilijker worden tot nu toe errrrruuuugg vetjes...
Hoe presteerden jullie in Amped 1 dan? Want die werd ook knap lastig na een tijdje, dan moest je er wel erg veel tijd in gaan steken.
ik gaf het bij rank 30 ofzow op *schaamt* werd te frustrerend voor mij... (en ik heb nog niet splitscreen gespeelt, maar volgens mij kun je dezelfde modi als op Live spelen (heb zelf nog niet gekeken, dus het kan zijn dat het niet klopt))
*pakt boekje erbij Ik heb gisteren trouwens een paar uur Amped 2 multiplayer gedaan, en moet zeggen dat het erg vet is Je kan alle levels kiezen, die kan je met tijd instellen enzo, en ook welke levels, random, of nog wat anders. De speel modi zijn: -Just Ride <--naam zegt het al -Session <--- in het boekje staat dat je dan een challenge kan doen, dit kan zowel op snowboard als snowskate (zal wel aan het level liggen weer). Grtz Blokkie
Ik zit nu op 25% complete =] Het gaat nog steeds erg lekker, daarnet ook voor het eerst gesnowskate voor die photoshoot.. was wel lache =]
Ah, bedankt 'k kan niet wachten totdat het sinterklaas is (Ja ja, ik ben 15 en ik geloof nog in sinterklaas Problemen mee?!)
is het frustie frustie of kun je met een beetje oefening het wel halen? Ik bedoel, als iets niet lukt wie geef je dan de schuld..jezelf omdat je verkeerde combo's maakte/knopjes indrukte/weg nam of het spel omdat het 'gewoon niet eerlijk is'? @Dodgie: welcome by the club!