1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hahaha! Ik ben dus niet de enige? :p

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ach, ik geloof in verlanglijstjes deze tijd:p
    scheelt mij weer doekoes :d

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Met oefening kan je de meeste dingen halen.. Als iets niet lukt ligt het meestal aan mij dat ik net verkeerd timede, of gewoon fout sprong.. etc.. Maar dat is niet echt frustrerend vind ik..

4. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu op Gammo gezien en hij is helel vet lijkt me ben helemaal verkocht.
    Ow shit geld.
    Komen zoveel goeie games uit de laatste tijd.
    maar toch ik dnek wel dat ik hem ga kopen dus.

5. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb amped 2 net een dag wel een cool spel, en heeft wel wat oefening nodig ook omdat ik deel 1 niet heb.
    Ik kom met mijn jumps dus ook niet boven de 10000 pt.
    Heeft iemand nog tips|:- om daarboven tekomen, ik weet het veel oefenen dat is een tip.
    Maar ff een goede tip, ik probeer te stylen maar dat heb ik nog niet helemaal door._O_

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Je moet proberen om de trick "rustig" uit te voeren, je maakt dan niet zo veel spins, maar je krijgt er wel veel punten voor. Je moet er voor zorgen dat je linker thumbstick niet tegen de rand aan komt, en als ie het dan nog niet doet (het metertje onder je score), dan moet je steeds verder terug gaan naar het midden, totdat je de "perfecte" spin heb gemaakt. Ik kan het zelf nog ook niet perfect, maar kan wel scores halen van 40.000+ per sprong :cool:
    Ik zou zeggen, veel succes en oefen veel :)

Grtz Blokkie

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Probeer het toch te houden op style, voer je tricks uit standaard met een paar grabs erbij, dan heel rustig alles uitvoeren zodat je flink wat stylepunten krijgt en dan moet je de 10000 wel halen..

8. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Laat de linker thumbstick ook niet te snel los voordat je land, anders loopt de style meter ook terug. En probeer er zoveel mogelijk een geavanceerde grab (die je van de pro`s krijgt), bij te doen. Later wanneer je boarder wat meer skills heeft, wordt het ook een stuk makkelijker, om een hoge score te halen. In het Nieuw Zeeland level kan je dan ook redelijk makkelijk, boven de 100.000 punten halen, op sommige sprongen.

Ik sta nu 54 in de singleplayer, maar nu wordt het vrij lastig. De laatste berg zal ik nog wel kunnen unlocken, daar moet je maar 45ste voor staan. Ik ben alleen bang dat ik event 4, niet zo snel zal unlocken, 8 op de wereldranglijst worden is best lastig.

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb in totaal 3 tricks gekregen van pro's, maar weet niet meer welke O-) Weten jullie misschien welke? Het was een stalefish combinatie dacht ik :)

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    stylen is inderdaad heel belangrijk voor veel punten, maar als je daarbij ook nog eens de 'butter' gebruikt kom je makkelijk boven de 20.000...

de butter is een soort manual, je drukt 1 keer naar boven en naar benden, en je maakt de butter zodat je sprongen en grinds in een combo kan zetten zodat ze gecombineerd worden, en veel meer waard zijn :D

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    je meot gewoon de rechter tumbstick met een trigger doen dat zijn de meeste sprongen van pro's dacht ik zo.....maar ik vind het vrij lastig..maar heb ook nog neit veel gedaan...kga nu nog ff spelen...

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De 1e 3 sprongen die je van de pro's leert kan je doen door een melon met een trigger/beide triggers te doen..

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja hoe doe je precies een melon dan :9

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    In het boekje staat links boven in de hoek :)

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb momenteel de game Amped 2 voor m'n neus liggen.
    Mijn vriendin leek het leuk als ik de game even een avondje ging testen.

Nouja, ik vind het niet verkeerd. Morgen moet ie helaas weer terug. (Als ik em niet te leuk vind, uiteraard...)

16. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    skilss

*) ok top het gaat steeds beter met mijn stylen van tricks, maar wat is volgens jullie het beste indeling van je skill points:confused:
    En kan je deze punten later ook weghalen en ergens anders bij zetten:confused:

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je skill points kan je niet later verplaatsen, je board skills wel. Ik heb nu nog het meeste bij Ollie, Air Time, Spins/Flips. Bij balance heb ik er intotaal 2 bij gedaan en bij switch 1, balance kan ik toch wel redelijk goed, nog van tony hawk. Ik heb trouwens 28% :)

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ben je er lang me bezig om het spel compleet uit te spelen? En heeft het ook nog een bepaalde replay waarde, (afgezien van live) bijv. dat je nog eens voor de lol een run neemt ofzo?

19. Gameking NL

Gameking NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Amped2 nu ook liggen hier, dit spel is echt wel kickz!!:D
    De controls zijn wel ok en de omgeving ziet er goed uit, maar wat is het nut van die Live! function? Ik d8 dat je lekker met anderen een afdaling kon maken, maar je komt bijna nooit iemand tegen...
    Ik zit nu op 17% met een rank van 205 in de lijst :)

C yuh :+

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je het wat dat betreft kan vergelijken met tony hawk4, het heeft dus eigenlijk een oneindigende replay waarde. Je kan gewoon de tracks opnieuw af gaan, om nieuwe schansen ofzo te vinden (want de tracks hebben ongeveer 3 verschillende afdalingen). Maar ik denk dat je eerst wel een tijdje bezig bent met het uitspelen ervan, ik zit nu op rank 168 :p, maar het word nu wel écht moeilijk, vooral om verschillende gaps te vinden, en als je hem dan hebt gevonden, om hem dan in de volgende run weer te vinden :eek:

Maar het is echt toppiej :cool:

Deel Deze Pagina