thnx, k wist niet precies hoe ik op die stoel moest sliden maar ik ben tot maandag vrij dus ik zal het allemaal wel ff uit vissen.. één ding weet ik zeker, Amped 2 Ownage..
Yow, ik maakte voor mezelf een keuze, of top spin of amped 2, nu had ik top spin gekozen alleen nu ik het zo speel weet ik niet of ik het lang zal leuk vinden, ik kan nog ruilen..wat zalk doen :? is amped 2 echt goed of eh..bij top spin is iedereen trouwens met dat xsn gedoe besig.
Over Topspin kan ik niet oordelen, maar Amped 2 is echt wauw! De tricks, de muziek, de stijl, alles! Zeer zeker de moeite waard.
Ja, nou eerst vond ik alle extreme sporten cool enzo en toen kwamen de extreme sport games dus die ging ik spelen maar de laatste tijd is het alleen tony hawk en verder veel bagger...of enkele na, ik had amped 1 maar die was niet zo boeiend, het gaat me nu ook meer om de live functie als die echt ownt dan ruil ik hem nog wel, tot nu toe is top spin niet echt boeiend en tennis in het echt is ehh..ja...blaargh...maar ik dacht is weer eens wat anders niet dus..meer meningen?
weet er iemand hoe je van die IRRI pop up schermpjes afkomt als je in big air zit, dan krijg je dat vreselijke overzicht wie er boven aan staat en wie niet. Ik had zon sessie gehost. wie helpt me verder.
Keb nu ook Amped 2, iedereen die em ook heeft en ook online gamet, voeg me ff toe. Gamertag= Mr Seventeen