1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik echt jammer.:'-( Ook een beetje raar, want amped 2 heeft wel online mogelijkheden. Dit zie ik dan toch een beetje als een achteruitgang...:mad:
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    laat dan maar dan hoef ik hem niet leek me net zo leuk om beetje met z'n alle in de sneeuw rond te dollen.
     
  3. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd, sneeuwballen gooien en terrasjes e.d. allemaal niet.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zonde.
    Die scoreboards boeien me totaal niets. Zal mij voornamelijk om de SP gaan, maar dit soort games kunnen als afwisseling juist eens leuk zijn om online te spelen, naast al online shooters (en racers).
    Hoop iig dat ze het niet teveel gaan afraffelen.
     
  5. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, die online modi van amped 2 waren ook niet veel meer dan leaderboards. Ja, je snowboarde wel met zn achten, maar of dit nou NPC of online-spelers zijn maakt nou ook niet zoveel uit. Een spectator mode zou opzich wel aardig zijn geweest, want bij deeltje 2 kon ik nou niet zo erg zien of iemand een dikke combo maakte of niet en gaf de scoremeter bovenaan alleen maar aan of je nou de slechtse of de beste was. Het was aan de andere kant wel vet als je dan eindelijk een keer eerste was geworden (ik was niet zo'n diehard amed-speler).

    Kortom: Het is jammer, maar niet egt een gemis. Tuurlijk, snowboarden met je matties is vet,

    maar als je gewoon beide Amped 3 tegelijk speelt en voice-chat aan hebt staan (dat kon dacht ik) kan je net zo goed zeggen: ik heb een comco van 1 miljoen!!!! , je kan alleen niet samen 'glitchen' , bijvoorbeeld dat je op een boom staat ofzo, maar als die screenshot-functie in de nieuwe xbox zit is dat ook weer opgelost.
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 2 echt super tof, en vooral vanwege het feit dat je lekker relax onderuit met een kater van de vorige avond online kon afdalen en lekker kon lullen met je vrienden. En samen kon fantaseren over de bijna aankomende wintersport vakantie:9 . Het enige minpunt was naar mijn mening dat er geen race onderdeel in het spel zat, zou heel tof geweest zijn. Ook de afdalingen konden langer.

    Nu deel 3 eraan komt lijkt het mij logisch dat de afdelingen langer worden en de beelden mooier. Er is echter denk ik geen toekomst voor een race onderdeel maja. Het ergste van het spel is het weghalen van die ultra relaxte online mode, nu is het spel denk ik te zijn uitgespeeld, want die photoshoots werd ik bij deel 2 na 40% toch echt wel zat hoor, net als die schijtsponsors. Hierdoor denk ik dat het spel niet echt een heeeeeel erg groot succes gaat worden en ik denk dat ik deze niet ga halen.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk juist niet, omdat ze alle tijd die ze hebben op de SP zullen focussen. Amped 2 heeft mij online nooit echt aangetrokken, en ik deed het dus voornamelijk met de uitstekende singleplayer. Als Amped 3 alleen maar net zo goed wordt zou ik hem al zeker halen :D
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet je voice-chat aan en je kan dan over je wintersport lullen, als je dan nog tegelijkertijd dezelfde afdaling doet is er toch amper verschil met wat je met amped 2 deed?
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste screens e.d. geef een aardige indruk van het spel, misschien iets om aan te schaffen :)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, wel jammer van Xbox Live.
    Maar Amped 2 vond ik ook niet grandioos op Live. Zoals tomdamasker al aangeeft, je merkte niet echt, dat je tegen Echte Personen speelde of gewoon NPC's.
    Toch is het wel jammer, omdat je nu gewoon NIET online kan. EN idd, ook ik vind dit een achteruit gang.
    Ben benieuwd hoe de Singleplayer dan is uitgewerkt. 'k ga deze game denk ik een keer goedkoop op de kop tikken.
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En er is dus een nieuw filmpje [zie XBW frontpage]. Ik ben opeens helemaal verliefd op de snowboard games [SSX on tour en Amped 3 dan]. Ik vind heel het sfeertje en de stijl erg cool gedaan. En over dat Live wat hierboven staat: Kijk naar die gare game modes die, ik denk, veel coole gameplay gaat opleveren.*)

    Edit: Dit filmpje dus
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ai, kan filmpje niet downloaden (kan ik nooit van XBW fp). :mad:
     
  13. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze het wel iets té hebben gemaakt, al dat paars en die irritante stemmetjes tijdens dat filmpje hoeven van mij niet. Ik vind het ook wel jammer dat ze het makkelijker hebben gemaakt. Bij amped ging het er juist om dat je moest oefenen voordat je het kon. Voor de rest wordt deze game denk ik wel vet, maar voor mij had het veel vetter kunnen zijn.
     
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook .. ze zijn meer arcade gegaan, jammer genoeg, ik denk dat de moeilijkheidsgraad voor sommige echt te hoog lag.. maar als je even wat tijd erin stopte lukte het tog best aardig..
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik hoop da t het spel niet meer zo moielijk is als deel 1 en 2:+
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Deel 1 was niet moeilijk hoor, Je moet gewoon de controls goed onder de knie krijgen. Alleen waren de photoshoots soms erg lastig.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als jet het de eerste keer speelde en je bakte er niks van botste je overal tegenaan,dan heb je niet zo van nog een ker
     
  18. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    game komt gelukkig gewoon met de release van de 360! :)
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup, kga 'm ook nog halen zodra ik geld heb. Lijkt me erg leuk, vooral op Live!
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Beetje erg vrolijk en kleurig, maar het ziet er wel bijzonder goed uit. :cool:
     

Deel Deze Pagina