1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja er is niks mis met vrolijk en kleurig :+ Die gast klinken niet voor niks als flower power people :+
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    True that. :)
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Best leuk dat filmpje.. misschien dat ik deze wel ga aanschaffen.. de graphics zijn wel tof en de vorige delen vond ik wel leuk :)
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het derde deel is kwa lay-out en 'verhaal' duidelijk beïnvloedt door SSX tricky e.d.
    Alleen al aan de trailers kun je zien dat de makers het er allemaal zo cool mogelijk willen laten uitzien, met die felle kleurtjes vooral. Slechte zet, want vorige delen waren niet echt arcady. Vooral deel 1 vond ik best moeilijk, wat SSX tricky van EA helemaal niet is.
    Net hetzelfde probleem met die Tony Hawk serie, als ze nou minder show zouden verkopen en de game wat professioneler (lees: moeilijker) zouden maken, dan zouden meer mensen het kopen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan me haast niet voorstellen dat t beïnvloed is door SSX. Amped 3 is heus al een heel stuk langer in ontwikkeling dan dat er van SSX bekend is dat die grafische stijl aanwezig is.
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch is die 'uitbundige' stijl aanwezig in Amped 3. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zo'n k*ttrailers maakt en dan een normale lay-out geeft aan je menu's.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik niet, ik zeg dat de grafische stijl niet is afgekeken van SSX.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Of het afgekeken is of niet, het maakt niet uit.
    Het is er wel.

    Het valt ook op bij Tony Hawk : American Wasteland.
    Erg aanwezig en schreeuwerig.

    Niet per sé een slecht ding.
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Games worden nu eenmaal voor de grote massa gemaakt, like it or not.
     
  10. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte, hele slechte zaak. Kijk maar naar de game die je in een vorige post noemde, tony hawk, wat een prutspel is dat geworden:
    • deel 1, vernieuwend; nieuw spel
    • deel 2, vernieuwend; mooier, betere balans, manuel
    • deel 3, uitmelkerij; alleen mooier, revert?
    • deel 4; vernieuwend; nieuw opdrachten systeem
    • underground 1, wel ok; story-mode, lopen en rijden?
    • underground 2, uitmelkerij; mooier, grafiti en spelen als andere?
    • de nieuwe, hopelijk weer vernieuwend maar ik vrees het ergste
    en dan komt amped:
    • deel 1, vernieuwend; nieuw spel
    • deel 2, vernieuwend; mooier (eigenlijk deel 1 niet gespeeld, dus weet niet wat daar niet in zat
    • deel 3, hopelijk nog steeds vernieuwend, maar ook hier vrees ik het ergste

    ? = moet dat nou?
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    2 van de 6 spellen vind je uitmelkerij, en de rest goed en vernieuwend. Bij Amped is er nog niks uitmelkerij. Ik snap je probleem niet. Als jij die mening hebt, zou ik zeggen dat het een goede franchise is.

    Overigens snap ik ook niet waarom je zegt dat Amped 3 uitmelkerij wordt. De hele stijl is "vernieuwend". De verschillende gamemodes zijn ook vernieuwend [voor Amped]. Het is ietsjes makkelijker op te pakken wat ook al wat vernieuwend is. Er zijn al zoveel dingen anders gemaakt.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem voor vele nieuwe games..Devs denken, als ze de game wat gemakkelijker maken, ze er ook veel meer gaan verkopen..terwijl er hardcore fans afslaan.
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Is waar. Maar voor zover ik heb begrepen is alleen het oppakken makkelijker gemaakt. Als je echt alle coole moves wil doen, wordt het toch best moeilijk. Ik vind het onzin als ze elite games gaan maken die alleen voor hele goede gamers bestemd zijn. Volgens wat previews is hij niet té makkelijk, alleen het speelt wat lekkerder weg.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is misschien offtopic, maar een shooter die skills vergt, mogen ze ook wel eens maken..sorry voor de halo fans hier..
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Speel hem op legendary...
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde online. Overpowerde wapens + auto-aim..
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt inderdaad

    maar weer over amped 3
    denk wel dat het goed gaat worden, zal flink vernieuwend worden... het is geen EA games....

    Maar de screens zagen er ook zeker mooi uit, ik kijk zeker uit naar deze titel
     
  18. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar sleeën en op die banden hoeft van mij toch echt niet. En van dat flowerpower stijltje ben ik nou ook niet zo'n fan. Het hele punt van amped 2 was dat de opdrachten echt moeilijk waren en je soms wel een uur met 1 photoshoot bezig was. Dat maakt het extra vet als je het haalt en je moest er echt skills voor hebben, want het duurde een aardig tijdje, voordat ik goed met style om kon gaan.

    En ik gaf tony hawk als voorbeeld van een spel dat ze ook te makkelijk hebben gemaakt, en daarvan vind ik eigenlijk alleen deeltje 1,2 en 4 het kopen waard. Het begon dus als een goede franchise, maar toen wilde activision het zo graag toegankelijker maken en vonden ze het supervet om allerlij vage gameplay elementen toe te voegen, wat ik nu bij amped ook zie gebeuren.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit spel ook kopen bij de release. Ik heb al tijden geen snowboard spel meer gehad en dit lijkt me echt geweldig. Het is opzich niet extreem mooi, maar die draw distance!!! _O_ Dat doet het hem echt voor mij.

    IK lees alleen in deze thread dat je ook met de lift omhoog kan en op een terrasje zitten, klopt dit? Want dit zou het echt geweldig maken.

    En hoe zit het nou precies met amped 3 + Live? Wordt dit vergelijkbaar met Amped 2, dus dat je met ze allen naar beneden boarden? (Dit kon toch in deel 2?)

    Damm wat kijk ik uit naar de Xbox 360 :) Het ging nog wel goed tot ik hem laatst zag en meteen pre-orderde nu is het echt aangeslagen :p
     

Deel Deze Pagina