1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word helemaal gek:confused: ik zit bij dat stuk dat je je maatjes moet redden ofzo... je moet in de lucht op die boomstammen grinden, de eerste moet ik zoon 10x doen voordat ik hem heb, die 2e is gewoon te ziek en nog niet gehaald.. er is toch geen 3e he? :'-(
    word er gek van:D maar verder wel echt een top spel
     
  2. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ow die ja er is geen 3de gelukkig die vond ik ook kut maar toch gehaald heb nu bijna alle achievements op de achivement van alle op gold na!
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, er is gelukkig geen derde, en die twee challenges op die boomstammen zijn inderdaad onwijs moeilijk!

    Voor de mensen die wel alle gouden medailles hebben, maar nog niet de achievement van Supreme Snow God, je moet ook in ieder gebied genoeg mensen onder de indruk brengen, dat telt ook als een gouden medaille. Dit geldt ook voor de gebieden waar je geen achievement haalt als genoeg mensen onder de indruk van je zijn.

    Ik moet zeggen dat ik de game niet echt heel moeilijk vond, alleen die samurai slaloms en kitty challenges waren af en toe best pittig. Ben in totaal zo'n 18 uur bezig geweest met de game.
     
  4. zeroping

    zeroping -= uNLeashed =-

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, dat stukje over die boomstammen, dat duurde ff idd... maar wel gehaald uiteindelijk. Ik vind die challanges met die ringen veel moeilijker!

    Knap trouwens van degene die Supreme Snow God zijn!! Ik heb al wel in elk gebied genoeg omstanders "impressed"... Ben nu bezig met Lesser Snow God.
     
  5. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 1 snow quest doen om de Lesser Snow god achievement te halen, maar ik kan hem GVD niet vinden :mad: :mad: :mad:
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja gewoon alle gebieden weer af he. Sommige unlock je pas later in het spel. Ook moet je alle bergen 'ownen' meen ik door dus genoeg mensen te impressen.

    Succes *)
     
  7. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gevonden :) Ik heb alle gebieden iets van 4 keer grondig onderzocht voordat ik eindelijk de bewuste snowquest vondt. Hij zat verstopt achter een drop point waardoor ik hem niet goed op die trail map kon zien! Nu alleen nog de supreme snow god halen nog en hij kan de kast in.

    Het is trouwens een echt vet spel. Zeker geen spijt van mijn aankoop!
     
  8. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik wil vandaag een neiuwe game halen. Ik zit te twijvelen tussen:
    - Amped 3
    - Tony Hawk American Wasteland
    - Call Of Duty 2

    welke zou ik nemen?
     
  9. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik jou was ging je Call of duty 2 halen :) . maar jij bent mij niet dus heb je een andere smaak. ik vind namelijk tony hawk saai, amped 3 daarentegen zou ik best een kans willen geven.

    greetz Michiel _0/
     
  10. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de laatste magic circles niet vinden, overal 10 keer gezocht, echt klote
    , ook overal achter die drop points gekeken, ik zag ook iemand op gamespot met hetzelfde probleem maar niemand reageerde. Heeft iemand miss het zelfde probleem gehad of weet toevallig waar een moeilijk te vinden magic circles is?
     
  11. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb alles gewoon kunnen vinden..een tip is dat je op de trail kaart moet inzoomen dan zie je alles beter!
     
  12. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu nog 2 gouden en 1 silver :p
    maare ik zit vast bij Method Mag DVD Media Callout op Zugspietze, ik heb brons al hiervan maar silver en goud nog niet ,
    heeft iemand mischien tips voor mij ? :)

    mijn andere overige missie is de zwarte katjes missie op Laax ,
    heeft iemand hier ook tips voor? ;)

    - Tim
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    veel dingetjes bouwen voor wat je nodig heb. dus veel ramps als je aerials nodig heb.
     
  14. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou het makkelijk zijn :p
    maar helaas is het een rail missie 8)

    Edit : Geen tips meer a.u.b. ik ben al een Supreme Snow God 8)8)8)

    Ik wil hierbij iedereen bedanken die me door dit "weird gaming" spel heeft geholpen ;)

    als jullie het niet erg vinden ga ik nu pgr3 spele :p
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  15. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ok geweldig, ik heb nu alle challanges op ''any medall'' uitgespeeld en heb 239/240 van de gold medals, kan weer de laatste niet vinden en ik heb nu echt alles helemaal uitgekamt, heeft het misschien iets met die mushroom cave te maken ofzo die in Northstar te vinden zou moeten zijn?
    Ik zag zoiets voorbij flitsen toen die aan het laden was.
    ik heb als liefst antwoord van mensen die alles op gold hebben gedaan
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je ook in alle gebieden al iedereen 'stoked'. Dat geldt nl. ook als een gouden medaille. Ik had hetzelfde, had 1 van de bergen waar al die mensen 'stoked' krijgen niet als achievement geld nog niet gedaan.

    Ik weet iig niks van een mushroom cave, nog nooit geweest :p
     
  17. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had iedereen al gestoked, ik heb de challange na 2 uur zoeken gevonden:p en heb nu na 6 dagen al de volle 1000 gamerpoints, dat ging wel een beetje snel en als je alles al hebt uitgespeeld dan heb je eigenlijk niet zo veel meer aan de game omdat je er helaas niets mee kan op live..
    het was verder wel een briljant spel met al die filmpjes ( houd van de band )
    en ik heb me er veel speelplezier mee gehad, maar het is eigenlijk een game die je niet meer speelt als je m hebt uitgespeeld, ik zal de game wel weer gaan spelen na een tijdje maar het 'live-onderdeel' ontbreekt echt
     
  18. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de hulp nog trouwens:p
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAARRRGGHHH die *boomstammen, ik wordt er helemaal gek van...

    hoe zorg je dat je je combo vast houdt? Hij schrijft bij mij steeds dingen als 33000 punten enzo weg en dan ga ik steeds door die laatste ring met te weinig punten, of ik heb de punten en ga op mijn bek..... GRRRRRR
     
  20. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    aah help :confused:
    heb ik net nieuwe amped 3 gehaalt (oude was kapot gegaan gisteravond)
    speel ik hem met me nieuwe account , wat blijkt , heb ik voor alles een gouden medaille gehaalt meteen op het begin , krijg ik de Lesser snow god maar niet de supreme :confused: er staat dat ik 233 gouden heb , silver en brons alles , maar als ik alles doorzoek (3x gedaan) vind ik alleen maar goud :confused: ik heb ook al gerestart enzo , wat is dit voor ****
     

Deel Deze Pagina