dat van die oogjes wist ik wel, heb alles daarvan al gehad, maar ik had nog geen live toen ik m uitspeelde, en heb toen nooit naar achievements gekeken... (volgens mij kan dat ook niet als je geen live hebt?)
live moet je hebben, voor amped 2 ook live heeft me veel beter gemaakt, ik haal nu miljoenen en dat kon ik voordat ik online kon nog niet
Heb zojuist Amped 3 gekocht. Erg gaaf spel. Maar ik heb iets heel raars. Ik zag opeens een roze stip op mijn scherm. Ik nog eens kijken, dode pixel dacht ik. Ik dus balen. Ik start daarna de demo op. Daar zie ik geen roze stip. Heb daarna mijn 360 op een andere HDTV aangesloten en heb het volledige spel opgestart. Daar zag ik op dezelfde plek als op mijn eigen scherm dezelfde roze stip. Daarna ook op deze tv de demo aangezet, en ook hier zag ik die stip niet. Het is dus een fout in het spel. Hebben anderen dat hier ook?
Heb vanmiddag mij exemplaar omgeruild voor een ander exemplaar. En daar heb ik precies dezelfde stip op de zelfde plek. In het begin van een run heb je hem niet, maar zodra je de eerste trick doet en de score komt in roze letters op je scherm, dan blijf je constant 2 roze gekleurde pixels hebben. Als je dan weer op start drukt, dan is het weer weg. Maar zodra je een trick doet, dan is het er weer. Het ligt dus echt aan het spel. Hier een foto ervan:
Was het maar zo'n feest. Ik zit er ongeveer 1,80 a 1,90 vanaf en dan zie je het nog steeds helaas. Het is roze op wit, dus je ziet het vrij ernstig. Echt schandalig, dit is gewoon een bug in het spel.
King of the Mountain Lab You must impress the required amount of bystanders in DC er zijn enkele van dit soort achievements, maar wat moet je daar precies voor doen? Ik snap die achievs niet echt
Volgens mij moest je gewoon veel stunten in de buurt van mensen. Met een bepaalde score zodat ze onder de indruk raken. Doe dit net zolang totdat je die achievement voor die berg hebt.
nee, je meot eerst veel stunten, todat je zon ding om je heen krijgt, dan zie je allemaal oogjes in beeld, en als je die oogjes ziet moet je uber tricks doen , en dan moet je zoveel mensen doen als die aan gegeven staan
Jupz, ga gewoon ubergruwlijk stunten (in freesnowboard mode) en dan vult er langzaam een balkje. Als die vol zit, kan je mensen impressen. Er staan dan allemaal oogjes boven hun en als je dan een stunt vlakbij ze maakt als de balk vol zit, veranderd het oog in een groen rockteken. In de map kan je zien hoeveel mensen je hebt geimpressed. Prachtig uitgevonden dacht ik zo en het is nog leuk ook!
Park Designer Merit Badge Build 200+ terrain park objects. 30 G Simple achievement, just go in to construct mode, choose the cheapest item and build as many of them as you can, and then delete and repeat. Keep continuing this method until you get the achievement.