Ik vind het landen bij Amped makkelijker dan bij THPS3. Als je bij Amped met je rechter Thumbstick je board gewoon goed kontrolleerd dan weet IK gewoon zeker dat ik in 99 van de 100 gevallen een save landing maak. Bij THPS3 is dat wel anders. Daar LIJKT het bij me soms gewoon random of ik veilig landt of gruwlijk op mijn bek ga. \ maar ja dat is mijn opinion
thps3 landen is vet simpel, je board moet je alleen goed neerkrijgen, soms is dat lastig in te schatten bij sommige trucs (hint: One Foot Japan). dus zo lastig is amped dus niet (denk ik). maar ja, ik heb thps3 op de pc met gamepadje dus misschien zeg ik wat heel fouts.
Hier hetzelfde!!!! Val ook wel vaak Gruwelijk op mijn bek!!!! Het gaat meestal een beetje op gevoel!!! Maar het lukt wel uiteindelijk.. Ben al druk aan het oefenen!!
THPS3 roels de pan uit, kletter weinig. Amped vind ik echt te saai voor woorden gewoon, had liever SS Tricky gehad ofzo.
Misschien is het juist de bedoeling dat je met Amped op je bek gaat, dan doe je namelijk iets niet goed. Dat is juist het idee van de game. Ik vind die skate game niet zo tof, ik heb niks met skaten en al helemaal niet met "skaters". Ik heb wel mijn Amped omgeruild omdat de eerste die ik had wel eens vastliep. Nu geen problemen meer. Je zit inderdaad wel eens achter een boom ofzo, maar je komt altijd weer los. Ik kan me voorstellen dat wanneer je met je snowboard net bovenop de lift hebt beboard en dan naar beneden pleurt tegen een boom aan, dat je wel even zit te klooien om los te komen.. Wanneer je "ineens" eruit gepleurt wordt en opnieuw moet beginnen ben je of aan het eind van de piste gekomen, of je bent te ver buiten de piste gegaan en zit je al een uur naar de melding "out of bounds" te kijken. In dat laaste geval ge je weer terug naar de piste om daar verder te gaan. Ik vind Amped wel een coole game, wat me wel opvalt is dat de menu's soms even haperen en daarna weer verdergaan.
Amped is wat buggy maar so what? Het geeft mij wel de beste snowboardsensatie op consloes die er bestaat. En de bugs zijn niet zo erg dat het speelplezier bederft. THPS3 heb ik ook. Het zijn beide goede games. Amped is realistisch en Tony is neppig maar ook leuk!
De ééne keer haal ik in Amped redelijk veel punten en in de volgende run lukt er helemaal niks meer. Very strange, I would say ...