Hij wou volgens mij gewoon eens zien wie hem nog uitgespeeld heeft? Waarom moet je daar nu zo dom op reageren?? Als je nx zinnigs te zeggen hebt zeg dan nx hé!
Als jij zulke thread's als deze niet kan waarderen en niet met iemand zijn vreugde kan delen dan vond ik dat jammer en bied ik mijn excuus aan. Hoop dat je je nu beter voelt?
Gefele ^^ beetje laat maar vond deze thread met de zoekfunctie nog eens Kheb het spel net een paar dagen en kan iemand mij vertellen wat je aan die stomme sneeuwpoppen hebt? Wat krijg je ervoor?
Dude, waar maak je je druk om? Je hebt de game zeker nog nooit gespeeld. De moeilijkheidsgraad ligt gewoon ongelooflijk hoog. Hij post hier dat het 'em eindelijk gelukt is en jij schelt hem uit? Jongens als jou verdienen een ban. :{
Ik heb respect voor de persoon die Amped uitspeelt, maakt niet uit hoelang je er over gedaan hebt. Mij is het nml nog niet gelukt
ik heb nu in slopestyle alle sneeuwpoppen gevonden :{ maar ik kreeg er niks voor :{ /edit : domme ik, was wel plaatsje omlaag gegaan geloof ik, niet goed opgelet denk ik
Hier denk ik precies hetzelfde over....HULDE! ...maaruh...ik ga em ook nooit uitspelen, heb amped weggedaan was slecht voor m'n controller (ik speel de hele tijd met A ingedrukt )
cool, dit oude topic is weer uit het sluik gehaald joh. om nog even alle roem te innen, ik ben ook 1e met amped geworden. het vergt vooral veel maar dan ook heeeeel veel proberen. soms zit je wel 2 uur aan dezelfde pro en lukt het nog niet. dat geeft nogal wat frustraties. mensen die het hier niet bij laten zitten en dat doorzettingsvermogen hebben en amped moeten en zullen uitspelen lukt het. die sneeuwpoppen heb je trouwens nog wel redelijk snel hoor. gewoon een paar keer die berg af op verschillende paden en dan moet je wel een paar sneeuwpoppen tegenkomen. die op altibahn 1 en 2 zitten nog wel redelijk verstopt maar na het level wel een aantal keren (lees tientallen keren) te hebben door gespit moet het wel lukken. met name de pro's van snowsummit (pro 3's) zijn echt ontzettend pittig. en ja het knopje A op mn controller is ook wel wat gaar geworden, maar hij werkt nog redelijk gelukkig en anders bel ik microsoft gewon hoor