Nou de teams die binnenkort tegen Het grote ajax mogen strijden zijn bekend: Galatasaray Liverpool Inter Milaan (De wedstrijd die ze eigenlijk al hadden moeten spelen voor de CL ) Niet zulke indrukwekkende teams als vorig jaar maar die werden allemaal te makkelijk verslagen door ajax *) Het vindt natuurlijk allemaal weer plaats in de ArenA. Toegansprijzen zijn niet zo hoog, goedkoopste kaart voor 1 avond met 2 wedstrijden is € 25
Integendeel, een Turkse ploeg is leuk. Veel supporters in Amsterdam, altijd sfeervol. Leuker dan 5.000 Engelsen die zich eerst laten vollopen in de binnenstad voor de wedstrijd. Nee hoor prima. En leuk voetbal.
Oh god zit je nu ook al hier:{ Maar idd; Barca, Man Utd. en Parma van vorig jaar was toch een heel stuk beter Maar goed ik ga dit jaar ook weer gewoon, waarschijnlijk tegen Liverpool
Naj ik vind het allemaal geen leuke teams. Galatasaray is dan nog het leukste want die willen tenminste voetballen. Inter..pff ik vind het italiaanse voetbal echt saai. En liverpool speelt nou ook nie echt sprankelend voetbal.
Wahaha juist jij begrijpt het *) Het volledige programma voor The Sony Amsterdam Tournament ziet er trouwens als volgt uit: Vrijdag 1 augustus 19:00 uur Galatasaray – Internazionale 21:15 uur Ajax – Liverpool Zondag 3 augustus 18:30 uur Galatasaray - Liverpool 20:45 uur Ajax - Internazionale Zoals jullie al zien, the SONY Amsterdam Tournament, worden Siemens en Adidas (official sponsors) ff hard genaaidt