Die cc angst is iets typisch Europees. Een Amerikaan reserveert een tafel in een restaurant en moet zijn cc nummer opgeven anders gaat de reservering niet door. Nu wil ik de zaak niet zover doordrijven dat ook in Europa een mentaliteit moet komen dat je je cc nummer per telefoon doorgeeft, maar de wijze zoals het nu wordt gebruikt bij xbox live vind ik acceptabel. Het gaat over een contractuele overeenkomst en in Europa kan die slechts door een volwassene aan worden gegaan. De makkelijkste identificatie is dan per cc nummer. Liever dat dan dat ik kopieen van paspoorten ga doorzenden, denk ik dan
Ik dacht altijd dat gamen voor ieder leeftijd was geschikt, dit stelt me weer teleur, de gedachtes van volwassenen, ik weet het(masterchief_007), er zitten een hoop gekke bij (mn klas niet normaal) Maar goed, als ik een volwassene was, zou ik het mss ook zo willen??? *boost op moeder
Hahaha, Je quote mij! Ik ben niet tegen jongeren op xbox live. Ben wel in mezelf teleurgesteld als een jongen/meisje van de helft van mijn leeftijd (zoals bijv jij) me inmaakt , maar dat ben ik altijd als ik wordt ingemaakt. Lees mijn reply en geef hem desnoods aan mams, het is zij die het contract aangaat bij verificatie via cc . Het is haar angst wat mij verbaast
Ik vind het ook goed van Xbox Live dat je een CC moet hebben. Joh, ga bij je moeder lekker zeuren, laat haar dit lezen en ze geeft je zo haar creditcard . Daarna koop je Live setje en huppa online
Had ik ook gezegd dat mn PC en tv best verouderd zijn? Neeh, maar ik denk dat ik het aan een buurvrouw van me vraag, we zijn echt super close met hun, mn moeder liet r dochter meestal voor dr pinnen enzo, super vertrouwen dus.. ik zie wel.. (mn ma heeft geen cc )
Zoals Masterchief007 al zei, jij hoeft het niet te zijn maar andere van rondom jou leeftijd is dat wel. Ik beledig helemaal niemand, athans dat is niet mijn bedoeling. En wat Cole trickle zei over Credit Cards in Eu, is niet geheel waar. Het probleme is dat ouderen het ''eng'' vinden dat hun persoonlijke gegevens over internet vervoerd word, of aan derde gegeven. Dat komt zeker weten door (je hoeft alleen maar politie zenders te kijken) en er is weer internetfraude of credit card fraude. Dus verzichtigheid is zeker wel geboden!
Tja een credit card is verzekerd (tegen Fraude, verlies of diefstal)en MS is niet echt een bedrijf om te gaan frauderen met een credit card .... dus het risico is nihil en heel veel sites zijn bertouwbaar genoeg
Goed. Het gaat nu over van alles... Het Xbox marketing beleid van Microsoft. Dat hoort in het algemene forum. Het is wel of niet leuk om met kleine kinderen in een game te zitten. Ook dat hoort in het algemene forum. Credit cards zijn wel of geen betrouwbaar betaalmiddel. Dat zal wel een een Non-Xbox hok horen. Allemaal in dit subforum offtopic, dus deze thread gaat op slot.