1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Andere vorm van black List

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 30 aug 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap je hele commotie niet badkiller :eek:

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik snap het gezeur ook niet hoor van Cole bedoelt het gewoon goed en die |:- -smileys overrulen je posts een beetje ;)

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Correct me if i'm wrong, maar ik had juist deze draad uitgezocht (ja badkiller probeer het nog een keer te lezen!).

En die link. Drops**t leer wat van deze wereld naast xbw. De link is niet op zijn plek, want nogmaals er is geen zaak (NO CASE).

Bij een veroordeling hoort hoor en wederhoor. Dit alle voorgaande (en dus menig meerdere draad van recente datum!) zijn enkel om te bashen, persoonlijke bevrediging!

Als jij (en dan specifiek badkiller) een bijdrage wil verlenen aan een betere maatschappij (hoe krijg ik het mijn bek uit!) dan kan je beter niet antwoorden op oinzinnige voorstellen maar een pro-actieve houding aannemen.

Je zegt dat je tevrewden bent met de link, maar daar had je zelf geeneens Google voor nodig. Piz off

4. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf ook sterk anti kopieen - ik heb het vroeger wel gedaan maar ik ben er nu al lang vanaf gestapt. Helemaal Xbox modden - waar ik overigens wel over denk, vanwege import, maar dat terzake (is dat geen idee? een forum/thread waar je over MOD chips kan praten met dit doeleinde? Want eerlijk is eerlijk, importeren uit de VS is a) 2 maanden eerder KOTOR en b) helemaal zo duur nog niet. Ik begrijp, dat je dan nooit zeker weet of het wel of niet illegaal zal worden gebruikt maar je kan het maybe als een soort Mile-achtig iets doen; alleen "vertrouwde" leden mogen posten. Ik zeg maar wat ;) )

Maar is zomaar een op gissen gebaseerde lijst opstellen wel de juiste oplossing? Ik geef Cole gelijk maar begrijp ook het standpunt van Blaauw. Mensen die er voor uit komen dat ze kopieeren worden natuurlijk aangepakt; meteen gebanned geloof ik zelfs. Maar verder kan je er niet veel aan doen...

Deel Deze Pagina