1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

andere xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door helpat, 5 mrt 2014.

  1. helpat

    helpat Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb graag jullie advies/mening nodig.

    Ik heb nog een oude xbox360 1tje van de eerste modellen met 14gb harde schijf.

    Ivm ons zoontje willen we graag de kinect aanschaffen. Ik ben ook van mening dat de 14gb moet worden vergroot aangezien ik toch vaak beperkt ben in de opslagruimte.

    Nu zie ik dat je veel combinatiemogelijkheden fan kinect hebt maar met 4gb, en bij die can 250gb zit weer geen kinect. Wat is nu het handigst.....

    Ik kan wel losse kinect bij de huidige kopen maar dan m7et daar weer adapter bij, en dan ben ik ook al wat geld kwijt.
    Of die 250gb kopen met losse kinect, ...

    Wat denken jullie? Neem aan dat de nieuwere consoles beter zijn dan de e oudere?

    Alle meningen zijn welkom!

    Thx
     
  2. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Nieuwere zijn zeker stiller en verbeterd ten opzichte van de oude modellen.
    Zoals je zelf al aangeeft is minder opslag geen optie en het allemaal los kopen kom je
    na wat zoeken ook op een €380,-

    Complete oplossing.

    Soms kun je mazzel hebben bij je lokale speelgoed/game winkel(s) dat ze wat opruimen.
    Staat niet altijd online aangegeven.

    Met komst van de Xbox One is er misschien wel iemand in de X-Bazar die wat kwijt wil.
     
  3. fisher007xbox

    fisher007xbox Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    als u Kincet wilt gebruiken op een eerste generatie xbox 360 dan moet deze aangesloten worden met een aparte kabel. Deze zit bij de kinect geleverd. Als u een Kinect tweederhands koopt let dan wel op dat deze extra kabel erbij zit!
     

Deel Deze Pagina