[gb]Android[/gb] Ontwikkelaar: Google [gb]Informatie[/gb] [gb]Play Market [/gb] Linkje naar de store [gb]Meest recente versie[/gb] De meest recente versie is momenteel: Android 4.3 (Jelly Bean) [yt]wwXA27TWD3k[/yt] [yt]kw-RzN4xYyE&feature=relmfu[/yt] [gb]Toestellen met Android[/gb] Een mooi stukje over de meest recente toestellen, zowel high-end als budget. Klik [gb]Sites met hulp, ondersteuning, informatie, enz[/gb] Android World Android Forum Android Planet Android Magazine Xda-Developers [gb]XBW Raad aan/gb] Hieronder staan een aantal apps die wij, XBW, aanraden aan nieuwe gebruikers (of natuurlijk degene die Android al een tijdje gebruiken) WhatsApp Messenger Site: Klik Prijs: Gratis Tapatalk Site: klik Prijs: 2.10 euro Spotify Site: Klik Prijs: Gratis ING bankieren Site: Klik Prijs: Gratis Of een andere app van een bank
Ik was toch blijer met de aankondiging van Rollercoaster Tycoon voor Android, alhoewel Vice City ook erg nice klinkt.
Vice City op mn telefoon nice and sweet...heb GTA III ook erop staan, Max Payne ook. Straks Vice City dus ook...very nice and very sweet ! Voorzie wel een probleem...want heb al zo veel games die ik moet spelen ! Grr...lol
Rollercoaster Tycoon lijkt mij prima speelbaar met touch besturing maar GTA III vond ik toch echt niet fijn werken zonder fysieke knoppen
GTA III spelen met touch is beetje vreemd idd...ik kon de 1e missie pas na 3 of 4 pogingen voltooien. Dus de auto besturen...knalde meteen tegen de rails auto op zn kop en kon overnieuw beginnen. Maar ach hou wel van een uitdaging. Tot ik ga gooien met mn telefoon wahahahahaahahahah
applanet doet het niet meer bij mij en op de website staat een foto van de fbi dus .. weet iemand nog een andere app voor gratis market????
straks nog een keer met de smart glass apk aan de slag. Die gaf bij mij een parcing fout. Meer mensen met dat probleem?
Zo en deel 2 alweer? Ik ben aan het wachten op de asus nexus 7 32 gb. snap niet dat de nexus 10 niet naar Nederland komt!
LG maakt anders wat betreft hardware (en al helemaal de laatste tijd) erg degelijke producten, maar met de software, en vooral op Android telefoons is het helemaal kut maar aangezien het een Nexus is zul je daar geen last van hebben . Nog een filmpje . Is er al, maar als je toestel branded is zul je nog ff moeten wachten.