Wellicht een domme vraag waar je zelf ook aan gedacht hebt maja alles helpt. Firewall uit op je PC? Hierdoor kan het namelijk ook zijn dat hij je mobiel niet 'ziet' Sent from Sebring driving A Ford GT40.
Had ik inderdaad nog niet gedaan maar het maakt geen verschil, ik zal even een andere computer proberen.
Suc6 ik heb met Windows7 ook vaak problemen gehad, het beste werkt het vaak met XP. Sent from Sebring driving A Ford GT40.
Ik heb nu Windows 8.1 er op maar heb inderdaad heel vaak connectie problemen met mijn S3 gehad, ook toen hij niet geflashed was. Heb eindelijk een Stock ROM gevonden met een redelijk snelle download (13 minuten), flash hem dan wel via Odin. Grrrrr, doet het ook niet
Nou, volgens mij kan ie de prullenbak in.. Heb van alles geprobeerd, maar hij pakt hem maar niet. Odin zegt: Kies herkent hem niet en ik weet niet wat ik nu nog moet doen.. Ja een nieuwe mobiel zoeken waarschijnlijk
Je kan hem nu wel connecten met je PC? Als je dat al kan moet het toch wel lukken lijkt mij. Heb je de originele ROM met kernel al proberen te flashen, du eigenlijk weer helemaal stock maken. Of je kan een back-up terug proberen te zetten als je een back-up gemaakt hebt ooit. Sent from Sebring driving A Ford GT40.
Back up restoren wil niet. Ik heb de originele ROM (kernel weet ik niet) wel van Kies weten te kopiëren en hij staat nu op mijn bureaublad, alleen werkt die ook niet via Odin. Ik zal eens informatie vergaren voor die kernel.
Vanaf hier kan ik alleen nog zeggen: Googlen en proberen. Een toestel ECHT Bricken is bijna niet mogelijk, zolang je verbinding met dat ding kan maken moet je eigenlijk ook weer een ROM er op kunnen krijgen. Tip: zoek op XDA-developers, daar staat zoveel info dat je er duizelig van wordt. Of kijk eens op de android forums rond. Sent from Sebring driving A Ford GT40.
Ik kom dit tegen, misschien is het wat. http://www.techtup.com/how-to-unbrick-android-phone/ Sent from Sebring driving A Ford GT40.
Hmm, werkt niet. Ik ga nu deze optie even proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2323847
Maak anders nog ff een thread op XDA aan, daar zullen ze het wel weten. Hoe heb je m eigenlijk gebricked, zomaar?
Zomaar inderdaad, ik ging slapen en toen ik wakker werd deed hij het niet meer. Ik zie nu dat het moederbord waarschijnlijk kapot is, ik kan hem nu nog proberen op te sturen voor garantie..
Zou kunnen, had ooit iets gelezen over kappote moederborden bij sommige toestellen maar ik weet niet meer of dat de S3 of S4 was.
Tsja, er zit ook al een scheur in het scherm, had ik even niet bij stil gestaan, daar kijken ze vast niet overheen