1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zat ook te denken aan een Moto G alleen is 8gig opslag (waarvan denk ik 5-6 beschikbaar) mij gewoon te weinig. 16gig is toch wel het absolute minimum voor een telefoon zonder sd card slot. Best jammer want buiten dit om lijkt het mij voor de prijs ook een topper (zelfs al zou hij €50 duurder zijn voor een 16/32 gig model)

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Het 16GB model is op Amazon.de en .co.uk te krijgen ;).

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Thanks, wist niet dat er een 16gig model was. +/- €195 op Amazon.co.uk dus best aantrekkelijk. Moet nog een half jaar met mij HTC One X maar deze begint steeds meer kuren te krijgen dus dit is dan een interessant tussen-model

Er is niet toevallig ook een 32 gig model te verkrijgen?:+

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Bol heeft hem toch ook in een 16 GB variant? Alleen wel iets duurder.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jup, heb voor m'n ma de 8GB versie besteld. Voor haar genoeg opslagruimte.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zonde dat er geen SD-slot aanwezig is, verder mooi ding en zoiets lijkt me perfect voor moeders. :)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als hij binnen is wil je even laten weten hoeveel je van de 8gig echt kunt gebruiken?

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654

Ja, natuurlijk. Verwacht hem vanavond te hebben.

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Totale ruimte: 5,52 GB
    Beschikbaar: 4,91 GB

Ben overigens onder de indruk van het scherm, echt fantastisch voor de prijs. Daarnaast is de bouwkwaliteit ook puik, voelt steviger/luxer aan dan de Nexus 5 8)

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup Moto G ligt lekker in de hand en voelt degelijk aan. Het scherm is ook prima en retescherp te noemen.

Het enige wat ik niet zo snel kon vinden is swipe keyboard. De aosp keyboard is de default keyboard in de moto G en de layout van je dropdown settings is lichtelijk afwijkend van je stock Android.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Je kunt gewoon de 4.4 KitKat toetsenbord APK installeren lijkt mij? Heb ik ook gedaan voor mijn ZTE Geek.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Bij het aanzetten en verbinden met m'n Wifi heeft ie geüpdate naar 4.4 :) Standaard toetsenbord werkt prima, beter dan een iPhone :+

Telkens als ik een Android telefoon gebruik vind ik het awesome, maar na 3 dagen krijg ik steeds iHeimwee :'-(

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan, maar wat ik wil zeggen is dat het standaard volgens mij geen optie is in de Moto G. Dit moet via 3rd party gebeuren, althans zo ondervond ik het.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Thanks

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Losert:+
    Hoezo dan?

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb sinds enige dagen mijn Oppo find 5 kapot .. of kapot de connector vanhet laden werkt niet goed meer. (Dit komt omdat ik een game ontwikkeld heb waarbij ik alleen kon testen met stekkertje er uit! (dus dat stekkertje ging er `100 x per dag in en uit!))

Maar goed ik had mijn Oppo in China zelf gekocht.
    Ik had contact met hen gezocht en uitgelegd wat er kapot was. Werd ik vandaag gebeld door TNT dat ze mijn telefoon komen ophalen. (moest wel 15 x printen maar ok!)

Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen!

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    M'n S3 liep continu te zeiken om een update. Maar geupdate, nu naar 4.3. Fucking kut, galerij is helemaal anders en video's zie je niet meer tof in een mooi overzicht, waarbij elk afzonderlijk filmpje al een deel afspeelde, alles bewoog dus. En de balken met stop,play,etc. is niet meer transparant. Fuck diiit.

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Haha! Kwam door het scherm van de Nexus 5 (en soortgelijke toestellen), veel te groot. Het verschil tussen een 3.5 en 5.0 inch telefoon was echt huge :+

M'n ma is helemaal blij met de Moto G. Denk er zelf ook over na om de 16GB versie te kopen. M'n iPhone 4S wordt wat langzaam en het 4.5 inch scherm van de Moto G bevalt me wel :)

Tim, heb jij er nog een besteld?

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij zoekt dus advies voor een nieuwe foon? :+

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Hoe schakel ik de schijtirritante melding uit van 'wilt u uw mobo synchroniseren met uw FB account? klik dan hier' wanneer ik m'n S3 opstart? IK WIL DAT NIET.

Deel Deze Pagina