Toevallig gisteren er bij de MM even mee gespeeld maar het scherm is mij weer net wat de klein voor mijn dagelijkse telefoon Denk dat ik toch nog maar even een paar maanden met mijn HTC One X ga doen en ga dan wel voor de Nexus 5 (of de eventuele opvolger er van)
Meestal als ik zo'n melding krijg, houdt ik die melding vast voor "app info" en schakel ik of de meldingen uit of het gehele process/applicatie.
Hoe dan? Echt ongelofelijk wat een crap ik er bij heb gekregen met de update nu. Volgende foon wordt wss een Nexus, wil gewoon een clean android erop.
Via applicatiebeheer (bij je instellingen) en gewoon alles uitschakelen wat je niet gebruikt. Al die Google+ etc. troep heb ik ook niet meer actief.
Jup, dan zijn de meldingen weg. En als het goed is staat er ook uitzetten of verwijderen, maar het kan goed zijn dat je sommige alleen kan stoppen.
Ja, dat zeg ik. Je kan meldingen uitzetten of heel die kut app verwijderen. Wat je niet gebruikt of Samsung bloatware gewoon er af gooien man. Je kan het toch weer terugzetten als het moet.
Tegenwoordig hoef je bijna niks meer te doen: http://beta.download.cyanogenmod.org/install Sony Xperia Z1 Compact 4.3" scherm maar wel high end specs.
Zit er aan te denken misschien mijn S4 te rooten. Wat zijn de nadelen van rooten? Voordelen zijn neem ik aan meer customization, opties etc?
Mijn Oppo is al weer in Amsterdam (Bij DHL) ongelofelijk, heb niks hoeven te betalen (weet niet of ik invoer rechten nog moet betalen maar ga daar niet vanuit) Als je dan leest dat de gemiddelde reparatie hier in Nederland net zo lang duurt of nog langer ben ik best te vreden!
Phone is weer binnen. gewoon een nieuwe nieuw in de doos! Als er iemand interesse in heeft met een goed bod graag pm (ik ga voor de N1 of de oppo find 7)