Blauwe? De standaard die ik heb is blauwachtig aan de voorkant en zilver/carbon-zwart aan de achterkant. Maar jij bedoeld gewoon deze?
Geen idee, die werd later toegevoegd. Je had eerst alleen zwart en wit. /Edit: Blauw is er nog, alleen is die wel wat duurder dan de standaard zwarte en witte. http://tweakers.net/pricewatch/340304/samsung-galaxy-s4-16gb-blauw.html
De S3 had je in het begin in 2 kleuren. Blauwachtig en wit. Die blauwe kleur heb ik nog steeds en die is awesome. Maar volgens mij is de later uitgebrachte blauwe S4 veel helderderblauw en imo minder mooi, right? Dus moet ik maar de originele zwarte doen?Die is ook blauwachtig? Zal wel ff in winkel checken. @ Winter, omdat de S3 mij erg is bevallen, en de S4 basically de S3 is alleen wat beter. En je kan je opslag uitbreiden. Batterij kan je eruithalen. De nexus 5 vind ik wel een tikje mooier, maar geen batterij eruithalen, geen extra opslag, en waarom van merk veranderen als Samsung me ontzettend goed is bevallen? Alleen die extra poespas op de Samsung staat me tegen. Maar dat haal ik er wel af. Nexus heeft alleen clean android wat ik chill vind. Mja is weer LG. Geen fan van LG.
Jup, in het licht zit er een blauwe gloed op. En ik heb er zelf een originele blauwe Cover+ case omheen zitten. Deze:
Voorkant niet, achterkant is een soort zwart/zilver spiegelend carbon-look. Maar daar kan eventueel een andere op.
Ik vind juist variatie leuk qua telefoons, steeds hetzelfde merk nemen vind ik weer niks En LG maakt tegenwoordig uitstekende telefoons hoor, in het verleden was dat inderdaad wel anders
Mwah, de S3 beviel en bevalt gewoon prima dus waarom switchen en wellicht onnodige irritaties opleveren? Klopt, maar ik vertouw LG nog steeds niet.
Omdat je soms iets nieuws moet proberen om betere dingen te vinden? En tsja, met dat soort opmerkingen kom je natuurlijk niet ver
Ze maakten qua hardware altijd erg goede telefoons (heb zelf de 2X Speed gehad, top toestel), alleen qua software (support) was het altijd ruk. Nu zit dat ook wel snor en is de hardware en de prijs/kwaliteits verhouding tov de concurrentie ook erg goed, ben geen fan van ze ofzo maar ze hebben het zeker goed voor elkaar op het moment.
Nexus 5 32GB versie voor 387 euro: http://www.wehkamp.nl/elektronica/m...S33053286182&gclid=CLnp19mWkL4CFVLItAodrFMAQQ als voorbeeld.
Als je de chineese telefoon's buiten beschouwing laat is het nog steeds het toestel met de beste prijs/kwaliteitverhouding in het duurdere segment en je hebt stock Android. Veel meer redenen heb je volgens mij niet nodig
Heeft een slechtere camera en accu dan de s4 en volgens mij kan je met de nexus ook geen subs afspelen tijdens films
S4 is gewoon wat uitgebreider en al die overbodige Samsung gimmicks kan je gelukkig uitschakelen/verwijderen. En ik weet niet hoe de camera van de Nexus is, maar mijn S4 maakt echt prachtige scherpe foto's en heb er een 64gb kaartje ingezet.