Kijk mn s3 is ook nog dik prima. Maar gewoon weer voor de komende 2jr. Geeneen andere mobo boeit me behalve de s4 en de nexus. Verwacht wel dat ik de komende 2/3jr met de s4 vooruit kan net zoals destijds met mn s3. Verwacht niet dat er opeens hele zieke shit uit gaat komen over een aantal jr, right?
Heb mijn contract ook gewoon verlengd voor de S3. Lekker goedkoop nu mijn abbo en ga er zelfs nog op vooruit en de S3 is gewoon nog steeds een snelle en prima telefoon. Geen reden eigenlijk om iets anders te halen.
Ja zelfde hier eig dus. maar volgens mij doet mn speaker oid het niet meer want mensen horen mij niet meer aan de tel. En heb geen garantie meer.
Oke Hoe zit het trouwens met t scherm van de s4? De s3 heeft een prima display maar als je die vergelijkt met een iphone oid zie je dat de wittinten eig superlelijk zijn. Niet echt wit, maar smerig groenwit oid. Wit ia nu toch weer meer wit bij de s4?
Chinese telefoons zijn geen optie? Die zijn vaak goed te modden en erg goedkoop. Ik heb twee jaar geleden een ZTE Blade gekocht voor 40,- Ik draai nu CyanogenMod 11, iaw Android 4.4.2 op die telefoon en betaal ondertussen 6,- per maand aan abonnementskosten
Zelf heb ik ook CM11 op mijn S2, alleen die 6 euro p/m niet? Vertel Tenzij het t-mobile o.i.d. is, laat dan maar zitten Zelf heb ik nu bijna een jaar dit abbo: Hi Wifi Hotspots Hi Eindeloos Sms Hi Messaging 1000MB Hi 75 min/sms-bundel Voor 19,50 p/m.
Ik heb geen data Ik zit bij Simyo, erg tevreden over en komt ook goed uit de test: http://www.simyo.nl/sim-only
Heb sinds een paar weken een S5 maar hoe kan ik die Samsung troep (apps) het beste verwijderen uit de telefoon ??? Had gisteren al een paar handmatig verwijderd maar 30 minuten geleden werden ze weer automatisch gedownload door de S5