1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon via Applicatie beheer. Op m'n S4 heb ik bijna alle onzin uitgeschakeld.

    [​IMG]
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geen data is heerlijk rustig :cool:
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bijna alle onzin nu ook uitgezet.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn er een aantal zoals WatchOn en S Health die ik wel gebruik, maar de rest van de Samsung en Google rotzooi heb ik er afgegooid.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sinds een paar dagen krijg ik op mijn Samsung Galaxy S4 een paar keer per dag de melding dat mijn simkaart niet gedetecteerd is en dat de telefoon (gedwongen) opnieuw opgestart moet worden. Simkaart er al meerdere malen uitgehaald en schoongemaakt, maar de melding blijft zich herhalen (soms 1x per dag, soms 4x). Wat kan ik het beste doen?
     
  6. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Nieuwe simkaart aanvragen ?
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Stomme vraag, maar hoe haal ik al die google onzin weg van mn S4
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Google Now? Ga naar Google app en schakel het uit.
    Bij accounts eventueel aanwezige google-accounts verwijderen.
    Google apps zijn ook te verwijderen.
     
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Oke thnx ga ik proberen
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn S4 gaat morgen naar de repair service en ik heb de simcard eruit gehaald. Een SD Card heb ik niet erin zitten, maar toch blijft hij 777 foto's weergeven als camera uploads in de gallery. Al deze foto's heb ik verwijderd door de S4 via USB aan mijn PC te hangen en bij DCIM de foto's te verwijderen. Alles is weg. Het zijn Dropbox foto's, maar zelfs als ik WIFI uit zet blijft hij de pics zien. De enige manier om het niet te tonen in de gallery is door het in te stellen, maar dit is zo weer terug in te stellen. Hoe blokkeer ik dit? De repair mensen hebben niets te maken met mijn foto's.

    En dan nog iets...heeft de S4 standaard tegen de 9GB aan geheugen? Want een SD Card is het niet, dat slot is leeg.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dropbox account en app verwijderen? Klopt, van de 16GB is iets van 9 over.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is denk ik de enige optie he? Ga ik dat nog even doen. Op de vorige pagina zei je trouwens dat je bijna alles hebt uitstaan in de applicatie beheer. Ik heb eens gekeken bij 'alles' maar holy shit als ik dat allemaal moet gaan stopzetten. Wellicht bedoel jij alleen de dingen die bij 'actief' staan? En eenmaal uitgezet dan blijven ze dat ook? Ook na een reboot?
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, gewoon bij "alles". Stopzetten is niet hetzelfde als uitschakelen. Alles waarvan je denkt wat je ermee moet uitschakelen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy crap, dan ben ik wel effe bezig. Er staat echt een shitload tussen. Het beste zet ik de Android dingetjes niet uit zeker he? Ik bedoel bijvoorbeeld 'beaming service, configupdater'' ? Ik zie verschillende processen staan met een Android icoon en sommige kan ik uitzetten en anderen weer niet. Het liefst gooi ik zoveel mogelijk uit.

    Ik heb ook van die Health apps waar ik niks mee doe. Ik kan ze echter alleen stopzetten, dus na een reboot staan ze weer aan. Kan ik die shit niet gewoon verwijderen anders?

    Denk dat ik het beste gewoon alleen de apps uit zet en het daarbij laat.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    S Health is gewoon uit te schakelen hoor, kijk maar goed. En klopt, van systeemprocessen/applicaties kan je beter afblijven. Tenzij je weet wat je doet. Ik ben er zelf wel handig in en weet precies welke je wel en niet kan uitschakelen, maar bij de verkeerde kan je toestel gaan lopen kutten.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De boel is nu ingepakt voor wanneer de koerier langskomt om het op te halen voor reparatie. Maar wanneer de foon terug is ga ik dat allemaal doen. Heb jij de Samsung Apps updater ook gewoon uitgezet?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg hem op de S5 niet uit :mad:
    Gisteren avond werd er weer 3 updates gedownload ondanks dat ik deze in settings heb uitgezet.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn meerdere updaters, vandaar.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In het begin toen ik de foon net had liet ik alles aan staan. Ik dacht echt van...aaaah tof man al die verschillende apps en toffe features. Al heel gauw merkte ik dat je die shit amper tot niet gebruikt gewoon. Beter uit dan aan, zeker wanneer het accu slurpt. Man het lijkt wel een Sony Vaio laptop maar dan van de mobieltjes. Die staan ook altijd vol shit.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Ik had er op een gegeven moment ook genoeg van de S3 (al viel dat op zich nog wel mee) en hij werd ook trager dus rootte ik hem maar, scheelt toch een enorm stuk en ik had KitKat (die trouwens niet meer voor de S3 uitkomt!), werkte perfect :)

    Totdat de hardware begon te falen :mad:
     

Deel Deze Pagina