Zal misschien aan mij liggen maar heb het idee dat je niet zo lang met de batterijen doet. Ik heb een S4 sinds September en heb al 2 nieuwe batterijen gekocht omdat ze of binnen 5 uur leeg zijn, of bol gaan staan of ik laad ze op en zijn 100% zodra ik ze van netstroom haal zijn ze ineens 75%.
Wat ik bedoel is dat eigenlijk alles er voor zorgt dat je batterij minder gaat presteren te lang opladen, te kort, warmte, kou en zo kan ik nog wel even door gaan met een lijstje
Te lang opladen maakt toch al een lange tijd niet meer uit? Het gaat om opladingscycli, dat verandert niet als hij aan de oplader blijft liggen? Meende dat ergens te lezen.
Ik moet wel zeggen dat ik niet van die hele dure batterijen koop,15 euro zijn ze geloof ik Misschien het kwalitatief niet zo goed is
Hij is echt super snel Snel laden, en heel veel functies! Camera Sample QHD https://www.youtube.com/watch?v=Ebshgw5JK6U
Hoe verwijder ik deze beschadigde fotobestanden? Het lukt niet om ze via de normale manier te verwijderen, ook niet via Mijn Bestanden...
Not bad . Is dat Antutu of Antutu X? Echt een hoge score btw, draait op 'maar' 1,8ghz met 4 cores en ook nog eens heel zuinig (Cortex A17 ) \o/