Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan google maps gebruiken. Moet je wel van te voren thuis even via je wifi het stuk van de map waar je heen gaat cachen. Zo heb ik het altijd gedaan als ik op vakantie was en geen gebruik kon maken van data.

    Edit: Je kan echter niet "zoeken" naar plekken. De map is beschikbaar, en je kunt via GPS zien waar je zelf bent. Dus op die manier kan je navigeren waar je heen wilt. Maar je kan niet de zoekfunctie gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer deze eens (voor je naar Utrecht gaat), Navfree: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navfree.android.OSM.ALL
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier een samsung galaxy note 10.1. Met android 4.0.4 op. Nu heb ik er nogal wat vastlopers op en problemen met games dat deze soms steeds heropstarten. Nu vroeg ik me af zou de duitse versie goed werken en kan ik de taal op nederlands zetten? Of ben ik beter af met een CyanogenMod versie? En is voor de note 10.1 er al wel een stabiele CyanogenMod versie van jellybean 4.1.2..
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Denk dat je het best voor CM kan gaan als je een beetje weet hoe rooten/custom roms werkt.
    Hier staan alle custom roms, voor de stock CM mods moet je even op de site van CM kijken.
    Ik denk dat ze je op Tweakers beter kunnen helpen met hoe en wat je het best kunt doen.
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal is kijken heb ook de 3G & wifi versie. Maar ben stillaan de 4.0.4 android foutjes moe.
    Wist ook niet dat de cm van CyanogenMod ook note 10.1 ondersteunde.
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren Jelly (time) bean 4.2.1 op mij Desire HD Geïnstalleerd. Werkt super! Vandaag hoop ik een nieuw speeltje te ontvangen uit het verre oosten :)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mn GS3 loopt per dag 25-30x vast. Ik wil wel herstellen maar eerst een backup maken.. Maar tijdens backuppen in kies, LOOPT IE VAST.. Wat moet ik doen.. Hoe kan ik backuppen als mn telefoon vast blijft lopen
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.047
    5625 :)

    Samsung Galaxy SIII
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    4558 SIII op een batterij zuinige kernel (geloof ik iig :p)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bevalt de Oppo verder? Ik kan het alleen maar toejuichen dat deze merken er steeds meer komen. Ik heb zelf een ZTE blade met CM7.2. Voor 40 euro een prima android telefoontje
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    Absoluut
    Het enige minpunt is de camera had er meer van verwacht buiten maakt hij prima foto's binnen is het onder de maat. Ik draai nu nog een beta versie dus het kan nog verbeterd worden.

    Maar verder. Echt heerlijk, snel een beeldscherm waar je u tegen zegt. De gps reageert goed en de audio is sterk en vol. Ik zou niets ander willen op het moment. Oké nog niet alles wordt ondersteund in de playstore (games) maar dat komt denk ik nog wel. Ook het uiterlijk is prachtig (is natuurlijk smaak) maar het voelt echt goed.

    EDIT : ik ben er gewoon erg wijs mee ;)
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik haal 6719 op mijn One X met 4.1
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vraagje: mijn vriendin heeft een Sony Xperia mini pro. Thuis komt het ding prima op wifi en eerst ook op andere netwerken behalve die van haar ouders. Sinds een tijdje komt de telefoon alleen nog maar op het thuis netwerk en verder helemaal nergens.

    Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik wil de tel eigenlijk niet updaten naar Android 4 omdat dat op die telefoon niet altijd goed lijkt te gaan. Ik heb ook al het proggie 'wifi fixer' er op gezet maar dat helpt ook niet
     
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebruiken jullie om qua belminuten en smsjes binnen je bundel te blijven. Ik heb een abbo waarbij ik 150 smsjes/belminuten heb en de app die ik gister heb geprobeerd ondersteunde dit niet.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    2855 Op m'n Jiayu G3 :+.
    Vind m snel zat, haal van de zomer waarschijnlijk een Jiayu S1 (Qualcomm Snapdragon S4 Pro, zelfde als in de Nexus 4 en de Oppo Find 5).

    Ik zou er geen 4.0 opzetten, is de Xperia Mini (pro) gewoon niet krachtig genoeg meer voor.
    Hoor van veel mensen dat 4.0 een stuk langzamer op het toestel is dan 2.3.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    idd

    maar dat lost mijn probleem alleen niet op :+
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De app van de provider (hi).
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Tele2 en die hebben nog geen app. Een keer eerder toen ik mijn gebruik opvroeg bij de klantenservice, hebben ze wel verteld dat deze eraan zat te komen.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.047
    Wat is een leuke game voor mijn SIII? Is GTA VC wat?
     

Deel Deze Pagina