Ik weet niet of die touch-besturing werkt, maar ik zou eens kijken naar de Gameklip als je toevallig een PS3-controller hebt.
Kan ook, ben je wel een bedrade controller met een micro USB naar USB kabel nodig of een draadloze controller met een wireless reciever voor PC en een micro USB naar USB kabel.
pas wel op dit werkt niet met ale mobieltjes... Nog even voor de gene die niet weten wat Oppo is Spoiler http://www.youtube.com/watch?v=lZ-wX43PFLw
ik heb nu mijn ps3 controller geconnect met mijn gerootte mobiel, dat werkt best fijn. speel nu oude sega megadrive games.. heerlijk die herinneringen..
Vandaag een Ingress invite gekregen. Enige wat ik moet doen is verhuizen naar de bewoonde wereld Aangemeld op het moment dat het hier op het forum ter sprake kwam (3 weken geleden ofzo?)
Sinds vrijdag mij nieuwe HTC One S binnen, had voorheen een lumia 800. Ik heb echt veel pluspunten die ik op kan noemen, maar de helft ligt aan dat er weinig goeie developers zijn op WP. Ik ben nu bijna 3 dagen zonder op te laden met m'n mobiel opweg, nog 9% over en met mijn lumia 800 mocht je blij zijn als hij het volhoudt van 8.00 - 20.00 met zijn batterij (dit is dus geen OS related probleem) Achja, ben erg blij ook dat er lekker veel apps in de market zijn, maar het nadeel aan zoveel apps is dat ik niet weet welke handig en leuk zijn Iemand voorstel voor wat games/apps
Ik heb net een HTC one besteld. Qua apps kan ik Twilight en Shush! aanbevelen. De eerste verwijderd het blauw van je scherm. De theorie is dat de blauwe gloed je hersenen aan dag licht doen denken en je dus niet zo makkelijk in slaap valt. als je de telefoon vlak voor je slapen gaat gebruiken. Shush is gewoon een timer. Als je het geluid uit doet komt de timer naar boven om te vragen over hoeveel uur die weer aan moet. Handig voor werk. Daarnaast AdFree of AdAway. Ad blockers voor je geroote telefoon. Aldiko als ebook reader. Barcode Scanner, Buienradar of het wat uitgebreidere Weer in Nederland. Je internetbankieren app. Whatsapp en de app voor de social media waar je het meest op zit. Keep voor notes, MX player voor films. SMS backup+. Swiftkey als keyboard. Dat zijn mijn meest gebruikte. Voor games. Zelf heb ik een paar populaire en de Humble Android Bundle. Emulators zijn ook tof.
Welke app gebruiken jullie om muziek af te spelen? Gebruik nu zelf Zimly maar daar ben ik niet echt tevreden over dus zoek wat anders
Poweramp is wel de app om te hebben. Maar sinds ik een keer een illegale versie heb geïnstalleerd, krijg ik een error als ik via de market de betaalde versie wil hebben Tunewiki is een heel druk maar erg goed alternatief. Heel erg gericht op de connectie met social media.