1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb nu enkele weken de Nexus HD One rom op mijn HD2 (Android 2.33 ) het is in alle opzichten beter dan WM6.5. Minder vastlopers (geen tot nu toe) meer mogelijkheden en het werkt allemaal veel fijner. De batterij gaat ook lang genoeg mee, iets minder dan WM, maar ik hang mijn foon sowieso elke dag aan de lader.

    Ik zou het zeker aanraden om eens een rom te proberen, maar ik kan je niet vertellen welke rom jij moet nemen, er zijn er te veel. Voor zover ik weet is de rom die ik heb 1 van de meest stabiele en complete op dit moment. De rom die ik hem is wel een nand rom, dus die staat op het telefoon geheugen.

    Ik zou zeggen neem eens een kijke op het XDA forum :)
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    SGS is nu aan het updaten naar 2.3 (van mn vriendin) officieel via KIES
    Ben benieuwd hoe het draait
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik probeer die nu maar ik snap er echt niks van 8)

    Ken al die termen niet :p
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ga je daar eerst maar eens in verdiepen dan ;)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Mijn broer kan zijn abo verlengen en twijfelt tussen de Iphone of een andere smartphone. Welke zou hij moeten nemen volgens jullie?
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wanneer loopt z'n abbo af? Binnenkort komen er een aantal nieuwe telefoons uit met dualcore processors waaronder de Galaxy S II. Ik denk dat hij daar beter op kan wachten want volgens mij zijn die over een maand of 3 wel te koop;)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Zijn abo liep augustus 2010 af :+, hij zou vrijdag graag willen beslissen.. Ik zal het er nog wel even met hem over hebben, heb namelijk op het moment geen idee welke nu goed is.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als hij per se nu een telefoon wil moet ie even kijken naar de Samsung Galaxy S, de Nexus S de Sony Ericsson Arc en de LG Optimus 2X. Dat zijn toch wel zo'n beetje de top telefoons met android op dit moment.

    Ik raad hem aan nog heel even te wachten op de Galaxy S II. Het is nog niet precies bekend wanneer deze uitkomt, maar er zijn al preview modellen de deur uit gegaan dus lang kan het niet meer duren. De meeste sites houden het op half mei, nog een maandje dus;)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb 2 vragen :)

    1. Is het mogelijk de lettertype grootte van mijn e-mail en sms te wijzigen?

    2. Is het mogelijk om het scherm licht te laten geven bij een sms bijvoorbeeld?
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    1. Als je in je sms client bent gewoon "Menu-> instellingen" kiezen en dan staat er wel Message Font Size tussen. Denk dat je hetzelfde wel in je email client hebt.

    2. Eerlijk gezegd geen idee maar moet vast wel mogelijk al dan niet met een app
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Oke, bedankt!
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week een toffe app ontdekt. Een soort whatsapp maar dan om te bellen via VoIP. Scydo lijkt vooralsnog erg lekker te werken. Af en toe een slechte verbinding, maar gezien je gratis kan bellen neem ik dat op de koop toe.

    Is alleen gratis als de ander ook Scydo heeft. Verspreiden dus, die handel!

    Verder ben ik lekker bezig met Angry birds. Iemand die me nog een leuk "physics" spelletje kan aanraden? (het liefst free)
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kijk wel uit met je abbo en reglement... het is niet toegestaan om via 3g te bellen.

    Ik gebruik voipbuster trouwens wekt echt goed
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Stupid Zombies
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    met voipbuster bel je toch net zo goed via 3g? Ik bel met Skype op mn nokia e71 ook gewoon via 3g volgens mij, gaat prima.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Gaat niet om je phone maar provider lijkt mij?
    Ik gebruik zelf redelijk vaak Skype omdat ik vaak naar buitenland bel, kut als dat daadwerkelijk geblokt wordt.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind het te bizar voor woorden dat providers inbreuk kunnen doen op wat jij wil doen en laten op je telefoon. Maargoed, ontopic: ik ga vanaf de zomer aan Android :+
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja dat is waar.. maar ik vind voip buster echt goed werken gewoon naar vaste nummers gratis bellen, oke je moet wel geld er op zetten maar dat verbel ik wel aan mobiel of als de dagen aflopen...


    Zolang het goed gaat blijf ik het proberen.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje.
    Als je games koopt van Android marketplace,hoe worden die kosten dan verhaalt?

    Heb btw geen creditcard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina