Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Zoveel moeite doen voor een spelletje? Wat is daar nou raar aan? Ik doe moeite voor een spelletje nou poe poe.
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik val jou daar niet mee aan, ik zeg alleen dat ik niet elke keer spelletje afsluit om datum 1 dag verder te zitten weer aan zet, geld pakken en herhalen.... Daar word voor mij het spelletje ook niet leuker op ;)
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ah ok.

    Voor mij in ieder geval wel, exp gaat veel te langzaam in dit spel vind ik, vooral op de latere levels. Ook vind ik geld veel te langzaam gaan. Ik weet niet hoeveel jij nu hebt?
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    4000, maar als ik genoeg geld heb koop ik meteen weer iets :+
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat bedoel ik dus, de eerste (of tweede?) land uitbreiding kost 90.000. Succes :+
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja oke, maar ik vind dat je niet het recht hebt om hier zo te patsen als je het zo haalt :+

    Die 90.000 haal je wel, alleen duurt het heel lang omdat je lang moet wachten totdat je, je geld krijgt.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tegra 2 is veel sneller qua grafische prestaties maar in de LG Optimus zit toch ook een Tegra 2 of juist niet? :+
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron?

    Heb me er nu niet zo veel in verdiept, maar zover ik weet ontlopen ze elkaar niet veel. En in de LG Optimus 2X zit inderdaad een Tegra 2.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Nu op Paradise island lvl 19 en zo'n 55m cash. Nu ALLES verkopen en dan een super eiland bouwen, dan ben ik er weer klaar mee. :)
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb een probleem met m'n HTC Desire HD...

    Als ik een nieuwe foto maak/opsla, verandert het getal van m'n totale foto's wel (van 386 -> 387) maar ik zie in de map 'alle foto's' onderaan nog steeds dezelfde foto staan. Dit al na 4 foto's...

    Iemand een idee?
     
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Probleem soort van opgelost, alle foto's worden blijkbaar halverwege al m'n andere foto's neergezet...

    Ik heb een paar vragen over het rooten van mijn HTC Desire HD. Hoe doe ik dit precies, en behoud ik alles? Ook kan ik daarna een rom installeren, wat doen die precies?
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb op mijn Desire Z geregeld dat hij gemaakte foto's niet in de Gallerij zet en ik ze dus nergens kan vinden. App voor gevonden die opnieuw SDcard met Gallerij synchroniseerd, lekker handig..
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ben nu level 9. Op zich aardig na nog geen week. Die datum truck werkt alleen niet meer. Na een keer of 5 krijg je de mededeling dat je het niet nog eens moet doen omdat je personeel je dan verlaat.
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik weet niet of 't helpt, maar ik zet altijd mijn WiFi en 3g uit voordat ik aan die truc begin. Even een tip: Stel je zet 'm 2 dagen naar voren en daarna weer terug, moet je 48 uur wachten totdat je gebouwen weer geld geven, dus pas op. Wil je de datum weer terugzetten én weer geld maken, moet je wachten tot alle gebouwen stuk zijn, datum terugzetten, dan pas repairen, dan weer spelen.
     
  16. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Je kan ze ook plaatsen in je "store". als je ze dan weer terugplaats staat de timer weer op 0
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Gaat moeilijk met 10 golfclubs en 3 ruimtes :p
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Haha, nah, ik sloop gewoon alles. Ik heb 56 miljoen ik kan het missen :)
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Meer mensen die problemen hebben met mobiel internet sinds de update naar 2.3.3?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina