1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hopelijk vanmiddag een Transformer kopen (16gb incl dock), zal je dan laten weten wat ik ervan vind :)

2. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Koop een iPad. Ben totaal geen Apple fanboy (sterker nog, ik heb een Android foon en ben helemaal verzot op Android), maar geen enkele tablet kan nog aan de iPad tippen, hoe graag ik het ook zou willen.

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nee, heb al een iPod touch, maar een iPad komt er hier echt niet in, evenals n mac, maar da terzijde.
    Gewoon puur omdat ik iTunes zo verschrikkelijk haat, en het verplicht kopen van extra kabels/converters ook te nutteloos is.
    Ook omdat ik het gewoon totaal nergens op vind slaan dat appel nu probeert om samsung de markt uit te drukken, ze zijn gewoon bang voor n beetje concurentie.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat proberen de meeste concurrenten.. waarom slaat het nergens op? Het is gewoon slim.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De manier waarop zal hij het over hebben, dat is niet slim maar gewoon in en in triest.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar niet op echt zoon overdreven manier als appel nu doet.
    En ik snap wel dat het slim is, maar ik erger me er gewoon aan. Had het misschien iets te onduidelijk geformuleerd.
    Geen ipad, of ipad 2 basta!

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Tuurlijk, Apple probeert concurrenten de markt uit te drukken.. Manier waarop ben ik het ook niet mee eens. Maargoed, jij vraagt om advies voor de beste tablet, en eerlijk is eerlijk, daar is maar 1 antwoord op. (En nogmaals, ik ben Android-fanboy..)

8. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Galaxy tab is veel fijner

9. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Nee hoor. Reageert minder vloeiend, software is lang niet zo goed (voor de gemiddelde consument althans), is niet zo snel (wellicht in specs, niet in dagelijks gebruik), al met al is het gewoon geen iPad.

Wellicht dat de echte tweaker meer met Android heeft, het blijft deels een kwestie van smaak.. Maar Apple loopt ook hiermee toch weer mijlenver voor op de concurrent. IOS is, hoe je het wendt of keert, een prachtig systeem waarmee iedereen direct uit de voeten kan.

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1. Gewoon ipad doen ;)

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Benieuwd wat je ervan vindt. Ik wacht nog op de 3G versie.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het is simpelweg een kwestie van wat je er mee wilt doen. Er valt niet te ontkennen dat IOS beperkt is in zijn mogelijkheden vergeleken met Android. Voor de meeste mensen is IOS gewoon beter omdat ze zelf geen software willen schrijven of geen mods willen. Maar zeggen dat Apple mijlenver voor ligt op de concurrent gaat te ver, dat is niet zo. IOS en Android hebben beide zo hun sterke punten, en IOS zijn sterke punten zijn gewoon relevanter voor de standaard consument.

Maar ik denk dat we het hier maar beter bij kunnen laten. De zoveelste IOS vs Android discussie, terwijl iedereen weet dat het gewoon een kwestie van smaak is.

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ja echt he, speel het met iedereen van m´n familie, echt verslavend!

14. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg Whatsapp niet geverifieerd op mijn Galaxy 2, ik moest 2x wachten (10 minuten) en dan zegt die dat ik een sms moet krijgen als het is gelukt, maar ik krijg maar niets. Je kan ook bellen of zo en dan krijg je een nummer om het te activeren, maar dat werkt ook niet...

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Verwijder Whatsapp en probeer het eens opnieuw? Mijn broer had ook dat probleem op zijn Galaxy (1), opnieuw installeren did the trick.

16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan. :'-(

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Misschien ligt het ook wel aan Whatsapp zelf, dat programma zit ook wel eens te fucken de laatste tijd, misschien doet ie het morgen wel weer?

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vanavond was whatsapp inderdaad weer behoorlijk gaar

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen.

Heel erg tevreden met de S2 zover. \o/

20. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Het werkt nu als een zonnetje. Yay.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina