Hopelijk zit ik in het goede topic, ik heb nog steeds mijn phone uit het jaar 100
Nu wou ik toch eens een nieuwe halen maar er is zo veel keuze dat ik het even niet meer wist.
Misschien hebben jullie aanraders en ook afraders, alvast bedankt
Eisen:
1- Ik houd van die games als doodlejump, plants vs zombies etc. dus ik zou graag veel games kunnen downloaden.
2- Zelf heb ik een macbook en ik gebruik een aantal handige apps(als je ze zo kunt noemen) , op mijn mobiel zoek ik apps die me in gebruik helpen en die me wat extra's geven.
3- De mobiel moet overzichtelijk en makkelijk in gebruik zijn (een beetje als de ipad
), ik wil het liefst mijn programma's voor de hand hebben en binnen no-time naar mijn menu kunnen gaan
4- Als laatste wil ik graag goede graphics ( een van de beste in zijn prijsklasse), voor de games maar vooral voor de vele youtube filmpjes die ik bekijk etc.
5- Hij moet niet te klein zijn want ik heb grote handen. Te groot voor in een broekzak te passen zal er wel niet zijn maar dat liever niet
Mijn broertje heeft bijvoorbeeld de samsung galaxy gio, maar daar merkte ik bij het bekijken van een youtube filmpje toch wat groene vlekjes.
Budget: €250
Ik stel mijn vraag hier omdat ik heb gehoord dat android heel veel apps en games beschikbaar heeft.
Hopelijk krijg ik een goede response, thanks already
Klik om te vergroten...