1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Helaas niet ;)

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Welke telefoon heb je nou gekocht?
    App2sd werkt bij mij trouwens niet goed, niks komt op het sd kaartje (16gb) terwijl hij toch echt zegt dat het er op staat..

3. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, kan ik daar niet iets tegen gebruiken:)?
    Ik zie apps2sd hierboven staan maar zijn er betere alternatieven?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee sommige dingen moeten nu eenmaal op je tel zelf staan.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelfs met een telefoon die geroot is krijg je niet alle apps op een sd. Bepaalde Google apps kun je niet verplaatsten en ook apps die betrekking op widgets hebben moeten op je telefoon staan

6. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de samsung galaxy s plus gehaald voor €299 bij mediamarkt ( die toch 8gb intern geheugen heeft),en meteen een cellular line met een screenprotector:D
    Mijn vader kreeg na veel proberen een screenprotector met 25 blaasjes, op internet stond dat je een pinpas moest gebruiken.
    Maar ja toen had ik al te veel stof erop, even afgewassen en morgen nog een proberen en anders maar zonder zo'n ding:)

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Screenprotector is nergens voor nodig. Ik gebruik al een jaar mijn Desire HD zonder hoesje of screenprotector en nog geen een kras erop.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik heb mijn Desire nu anderhalf jaar en er zitten een paar krassen er op, niks storends in ieder geval. Die krassen kwamen omdat ik hem een paar keer op de grond liet vallen :+

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelfde hier, alle 4 hoeken zijn beschadigd omdat mijn Desire best vaak gevallen is maar het scherm is zonder (merkbare) krassen en ik heb op de eerste paar maanden na nooit een screenprotector gebruikt. Zorg er wel altijd voor dat ik mijn sleutels niet in dezelfde broekzak heb

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Goede keus, ik heb hem ook en hij doet alles wat ik er van wil. Veel plezier ermee.

[EDIT]: ook zonder screenprotector btw.

11. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel, hij is geweldig:D
    Laat die screenprotector maar zitten, al vind ik het hoesje wel mooi (glanzend zwart rubber)
    Door het hoesje is het indrukken van de volumeknop wat moeilijker geworden, maar ja daar wen je aan:thumbs:

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mijn legend kan welgeteld nog 2 uur zonder oplader. Abbo loopt inmiddels wel af en ga denk ik de Galaxy Nexus halen.

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Misschien een goede manier om je Abbo nog uit te zitten?
    [link]

14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Is er ook een app die onthoud welke apps je hebt geinstalleerd zodat je ze bij een data wipe weer kunt installeren? (met linkjes, dus niet dat alleen de naam er staat, en save data moet ik ook weer terug hebben).

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Titanium Backup, wel een root nodig.

16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Heb ik ook. :)
    Oh, en nog iets, welke roms raden jullie aan?
    Ik draai nu MIUI en had Cyanogenmod 7, ik zoek eigenlijk een rom die zo veel mogelijk op 2.3 Vanilla(dus zo standaart mogelijk) lijkt, met misschien nog een stock overclock naar 1.2ghz (voor de LG Optimus 2x speed).
    Andere roms zijn ook welkom. :)
    Neem aan dat er nog geen stabiele versie is van 4.0 voor de LG Optimus 2x speed?

17. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Kan ik mijn toestel ook overclocken? Begint langzaam te worden :mad:

Edit: HTC Desire HD :)

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja, maar alleen als je m root.
    Even op Internet een guide zoeken op welke snelheden hij stabiel is en zorg dat je weet wat de risicos zijn, een van de grotere minpunten is dat je batterij sneller leeg is

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als je het goed doet niet. Ik heb lang een rom gedraaid met een OC naar 1,2ghz op m'n Desire HD, kon makkelijk een dag mee met normaal gebruik. De truc zit hem in het underclocken wanneer de extra snelheid niet nodig is, wat automatisch gaat als je een goede O/C tool hebt. Voor de geinteresseerden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840040

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Iemand ervaring met een HTC Sensation XE? Die krijg ik binnenkort binnen, maar ik vind het wat gaar dat er niet eens een Super Amoled scherm op zit. Dat zit zelfs op mijn Legend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina