1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waarom wil ze er precies vanaf? Misschien is deze rom iets voor haar:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840040

Hij heeft 2 versies in hetzelfde thread, 6.3.2 is de officiele versie van HTC die jij dus ook hebt met Android 2.3.5 en Sense 3.0.
    Versie 7.0.3 heeft ook Android 2.3.5 maar is een port van de HTC Sensation XL en heeft dus ook Sense 3.5, die zal ze dus waarschijnlijk niet willen.

Installatie instructies voor de rom zijn als het goed is ook wel in het bovenstaande thread te vinden, als ze nu Virtuous Affinity heeft is de telefoon dus al geroot en heeft hij waarschijnlijk Clockworkmod. Als ze dat zelf heeft gedaan zal ze ook wel weten hoe ze een andere ROM moet installeren.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks, ze wist het ook niet omdat ik juist een Desire HD voor haar heb gekocht omdat ze er een wou hebben. Alleen die had dus een andere ROM en dat vond ze niks. Nu heb ik Android Revolution HD 7.0.3 erop, vind ze goed en lijkt gewoon op die van mij. Thanks! :+

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die nieuwe tapatalk is echt een stuk mooier en beter. :)

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Da's wel apart dan, omdat 7.0.3 dus ook Sense 3.5 heeft en niet Sense 3 zoals jij zelf hebt 8) Maargoed, dat is in ieder geval de beste 'stock' rom, heb hem zelf ook een jaar gebruikt.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, mijn fout. Heb er 6.3.2 op gedaan, dus gewoon met 3.0! :+

6. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Thanx, heb voor de Go launcher gekozen.

Hier zit ook een mooie meter bij die je laat zien welke apps er geheugen vreten. dat brengt mij op de volgende vraag:
    Hoe kan je er voor zorgen dat sommige apps niet op de achtergrond meelopen? Je kan met de meter alles stoppen maar naar een paar seconden starten ze weer op waaronder games die ik al een week niet heb gespeeld en apps die ik nog nooit heb gebuikt (maar niet kan verwijderen).
    Als ik zoveel mogelijk afsluit zit ik nog bijna op mijn maximale geheugengebruik waar door mn telefoon soms erg traag is.

7. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Net toevallig mijn Samsung Galaxy S2 aan de pc gehangen met Kies en ik kreeg gelijk een update en draai nu op Android 4.0.

Ik dacht dat het nog wel even zou duren voordat ie beschikbaar zou worden? Maar, hij is blijkbaar dus al vrij gegeven voor Nederland. :)

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Iedereen en alles heeft hem al behalve KPN :emo:

9. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat is mij dan even ontgaan. :)

Alleen is dit wel behoorlijk irritant. Ik heb de update geïnstalleerd maar alle bestanden staan nu in random mappen. Zo staan foto's van 'Download' in de map van de camera en staan er opeens Whatsapp foto's in de map van Instagram...

Heeft iemand anders dit ook? Heb nog een back up gemaakt dus die maar even terugzetten.

Edit: OKe, dit is wel mega vaag. De foto's staan gewoon in de goede mappen, alleen zijn de miniatuur afbeeldingen verwisseld. Dus de afbeelding die je vooraf ziet als je in de map zit, is anders dan het daadwerkelijke bestand...

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Klotezooi, en maar wachten en wachten, iemand een idee wanneer die beschikbaar is?

11. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat T-Mobile (waar ik dus zit) een update had. Ik verwacht dat KPN ook niet lang achter zou blijven dan. Overigens heb ik het foto probleem met veel moeite opgelost. De back-up werkte niet dus ik heb alle foto's op mijn pc opgeslagen, alles van mijn telefoon verwijderd en vervolgens alles (handmatig) weer in de goede map op mijn telefoon geïmporteerd. :')

Het was erg omslachtig zo, maar het heeft gelukkig wel gewerkt.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je geen branded toestel hebt is de update gewoon binnen. Ik haal nooit meer mijn toestel direct uit de KPN/Hi shop dus ik heb nooit een branded toestel.

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ook de HDHD?

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als je de Desire HD bedoeld, nee die heeft nog geen officiele update. Ik denk ook niet dat je hem voor de zomer hoeft te verwachten. Ik verwacht hem zelf rond augustus/september, simpelweg omdat ze dik een halfjaar bezig zijn geweest met de update voor de Sensation, en die hardware is toch weer anders dan die in de DHD.

15. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk, KPN heeft de update uitgerold. Heb hem zojuist binnengehaald

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    About time... Ben hem nu ook aan het installeren.

17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, soms als ik op mijn telefoon een filmpje bekijk of een spelletje speel of whatever speelt die af en toe een willekeurig nummertje af in mijn mp3 playlist terwijl mijn muziek app niet eens draait. :emo: Mijn tel is cursed of zo. :{

Iemand hier ook last van?

18. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Bevelen jullie een Samsung Galaxy Ace aan ipv een oudere Blackberry Curve?

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen idee btw waarom met de Marketing op vrouwen is gericht.
    Vind het een van de mooiste phones eigenlijk qua vormgeving en zo vrouwelijk is die helemaal niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina