1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Animal Crossing: New Horizons

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 20 mrt 2020.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik moet nu 1.7 miljoen of zo betalen aan me hypotheek.

    Als iemand in de shop dalias, margriet of lelies seeds verkoopt dan hoor ik het graag. Want met de nook travels kom ik er volgens mij nooit aan.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Misschien rare vraag, maar doel van het spel is toch juist beetje geld verdienen door klusjes te doen? Als je dan in 1x zoveel geld hebt kan je alles kopen en is het snel klaar, of zien jullie dat anders?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nee, wat je kunt geen vissen kopen, geen insecten kopen, geen bloemen kopen (tot op zekere hoogte) en ook materiaal om te craften moet je zelf verzamelen. Je hebt wel meer mogelijkheden om je eiland wat beter in te delen en je huis uit te breiden. Daarnaast is het natuurlijk gewoon een feature van de game en gaan de prijzen die je voor een aantal zaken moet betalen echt enorm omhoog. Denk bijvoorbeeld aan minstens 100.000 bells voor een simpele (!) brug.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2020
  4. Nanek

    Nanek Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    De turnips zijn de eerste keer boven de 100 sinds zondag, 113 :mad:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wanneer kan je in dit spel voor het eerst opslaan? Stukje introductie gedaan, maar ik kan het dus weer overnieuw doen. =(
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Het spel doet aan autosaves (maar na een sessie stoppen met de - knop is aan te raden). In principe is de introductie heel kort en volgt daarna de eerste echte dag. Kost je hooguit een half uurtje.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dank voor het antwoord. Ik vond het al vreemd en heb bijna een half uurtje even snel gespeeld, maar ik kon dus weer overnieuw. Overigens gebruikte ik de Home knop en via X afsluiten, mag dat wel voor opslag? Hoe herken je eigenlijk dat die de game opgeslagen heeft?

    Ik speel overigens op een Switch Lite Yellow, hoe kan het ook anders, en ben nog niet zo bekend met het systeem. Ziet er wel verdomde leuk uit. De laatste maanden ben ik namelijk steeds minder van de gewelddadige spellen en dit soort spellen is heerlijk relaxen.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heeft iemand ook Dalias, lelies of magrieten te koop in hun shop?
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als je klaar bent druk je op het minnetje, dan vraagt hij of je wilt stoppen en gaat hij opslaan. Daarna kun je hem afsluiten via homeknop+x.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Best antwoord. Bedankt! :)
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Turnips hier vandaag nog steeds 35. Morgen is laatste kans om te plussen.
     
  12. Nanek

    Nanek Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Vandaag 153, toch maar gedaan voor de zekerheid
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb ze bij de vrouw maar verkocht voor 124. Deze week bij mij echt bagger prijzen op mijn eigen eiland.

    Ben bezig naar een 4 sterren eiland te upgraden, maar dat duurt langer dan ik had gedacht.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Waar zie je die sterren eigenlijk, en waar is dat van afhankelijk :)
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dan kan je vragen aan Isabelle die zit als je ver genoeg bent in het gebouw waar ook de nook machine staat.

    En het aantal sterren is afhankelijk van de decoratie en dergelijke. Het schijnt dat hek werk hier ook een belangrijke rol in speelt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gelukkig al een paar keer kunnen opslaan. Alleen hoe begin ik mijn "boerderij?" Klein stukje eiland wat ik deel met twee andere npc's. Heb een kampvuur, emmer, hengel en netje. Moet ik echt real time wachten? Eerste game in de serie die ik speel namelijk. :confused:
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wat bedoel je met 'boerderij'?
    De game is inderdaad real time, dus iedere dag is exact zoals die in de echte wereld qua tijd. In de avond zijn er bijvoorbeeld andere insecten of vissen dan overdag. Op bepaalde feestdagen zijn er ook feestdagen in de game en sommige dagen komen er speciale evenementen of komen er interessante characters langs op je eiland!

    Daarnaast begint de game de eerste dagen wat langzaam. Je zult al wat dingen kunnen doen als vissen en insecten vangen en daarmee bijvoorbeeld geld kunnen verdienen. Langzaam aan komen er opties bij en kun je meer dingen doen. Belangrijkste is om iedere dag zeker even bij Tom Nook langs te gaan!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Boerderij :lol: Lekker yellow. Veel plezier man, vrij relaxing deze game.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Meer heb ik voorlopig even niet nodig. Heerlijk heldere uitleg. Dank je wel. Ik hou wel van de game. Zoals ik een tijdje geleden al eens aangaf ben ik steeds minder geworden van de echt snelle of gewelddadige games, uitzonderingen daargelaten en juist voor de rust trok mij deze titel enorm en is het ook een reden geweest om een Lite aan te schaffen, die nog wel op voorraad zijn. Nogmaals dank!

    Overigens ziet Witcher III er ook niet slecht uit, maar dat is voor af en toe, PC version all the way voorlopig. :) Ja sorry, maar Witcher III heeft erg veel indruk op mij gemaakt. :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dit is gewoon een heerlijke game om dagelijks gewoon eventjes te spelen, al is het maar een half uurtje. Maar pas op! Voor je het weet ben je 2 uur verder!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina